De staat van Hip Hop

Gepost door Blade_Runna 

De staat van Hip Hop

21 november 2021 03:13

Van: Blade_Runna Kunnen jullie je nog vinden in wat er momenteel gebeurt op het gebied van Hip Hop? Ik vind het allemaal niet al te spannend. Ik mis de emotie, de agressie, het rauwe. Het is allemaal zo vlak tegenwoordig. Dit kan aan mij liggen....
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: De staat van Hip Hop

21 november 2021 03:42

Van: YZN ik snap wat je bedoelt. Waar zijn de gloriejaren met 50 Cent en Will Smith gebleven? Toen hiphop nog echt dik was. Toen er nog coole series op de beeldbuis waren zoals SamSam, Beverly Hills 90210 en De Garage op Veronica met Tygo Gernandt als automonteur. De jeugd had toen echt een flinke keuze. En ook buiten de hiphop waren er destijds veel goede andere artiesten zoals Helmut Lotti en Dario G. Het was een fantastische tijd. Je moet tegenwoordig meer je best doen om toffe dingen te vinden. Maar het is echt de moeite waard. Wat vind je van Rob Kemps?

Re: De staat van Hip Hop

22 november 2021 20:47

Van: Pieter M'n kinderen dansen sinds een week of wat op Boyz n the Hood op TikTok.... Toch heel grappig om ineens Eazy E te horen tussen al die lamme rommel door.... En dan zet ik overdag van ellende maar NPO soul & jazz op en dat is af en toe net whosampled.com... 'tis wat 't is..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen