Gezocht: Eddy G track (~2003)

Gepost door dethlon 

Gezocht: Eddy G track (~2003)

21 maart 2020 20:37

Van: dethlon Zoals titel aangeeft, zoek ik een ouwe track.
Geloof dat de rapper Eddy G (Eddie G?) heette en de track was iets van "Mickel Disstrack" ofzo.
In de intro zegt ie heel trots iets van "Check de beat... ZELFGEMAAKT!!"
1 van de lines is "jij bent als een voetbaldoelpaal, je bent het net niet"
Wat me verder bijstaat is dat de rapper een alter ego van MC Barend Jan was maar weet ik niet zeker.
Kan deze track echt nergens meer vinden. Iemand??
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: J4 Sorry beetje late reactie maar in de search hier kwam ik een oude topic tegen, misschien helpt je dat een beetje op weg?
[www.theboombap.nl]

Ik ben nu ook wel benieuwd...
Van: J4 Oh toeval, net 3 dagen geleden geupload op Youtube zie ik:

Van: J4 Dat klinkt niet als mc Barend-Jan.
Van: dethlon Haha die link naar 2004, wist niet dat ik hier toen een andere naam en kon me die thread niet herinneren....

Thanks, die YT link was het inderdaad. Had em nog niet gezien. Ach het is geen wereldtrack, moet zeggen dat ie in mijn geheugen beter was dan ie echt is haha
Van: J4 Ja grappig, inmiddels hebben we het over bijna 20 jaar geleden. Ik heb t ook wel eens, oude tracks die ik zo lang niet gehoord heb vallen dan wat tegen. Ook wel andersom af en toe.
Van: dethlon Ik geloof trouwens dat er nog een track van hem moet zijn ergens want de intro en de line die ik me herinner zitten hier beide niet in. Met een beetje mazzel word die vroeg of laat nog eens geupload. Het zou ook wel kloppen met de ""tijdslijn"" want geloof dat die gasten mekaar toen wel meerdere keren gedisst hebben. Was ook in de tijd van die SPITT battles volgens mij.

Nogmaals bedankt voor die link, er staan ook andere nummers op dat kanaal die ik al lang niet meer gehoord had.
Van: dethlon Dat YT kanaal is opgeheven. Lame...

This account has been terminated because we received multiple third-party claims of copyright infringement regarding material the user posted.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen