help me deze tracks vinden

Gepost door dethlon 

help me deze tracks vinden

24 juli 2017 21:16

Van: dethlon had way way back wat tracks op bandjes waarvan ik de artiest niet weet

eentje begint met een nieuwsreporter. begint met iets van "Crime has risen to an all time high in South Central" oid..

en de andere die ik zoek heet volgens mij strong island en op de hoes had ik volgens mij BMX geschreven lol maar ik kan hierop niks vinden, vind alleen Strong Island van JVC Force / Rakim en alhoewel ik die tracks waardeer bedoel ik die niet..... de beat was rauw en vrij snel en ik hoor het nog in mijn verbeelding, en is 20+ jaar geleden....

beide tracks zijn van tussen 1988-1994 denk ik.... de gouden tip(s) worden erg op prijs gesteld!! :D
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: help me deze tracks vinden

24 juli 2017 21:47

Van: dethlon De "Strong IIsland" track had ook een sample erin met de lyric
"Strong Island got it going on, Strong Island got it got it going on" paar keer herhaald

goddamn kan dit echt nergens vinden. Moet toch te doen zijn?!

25 juli 2017 15:03

Van: dethlon

herinnerde me out of the blue de b side dat was take no prisoners en zo kwam ik op de artiest, K-Boss.....

kan die eerste track over South Central nog steeds niet vinden btw

25 juli 2017 15:44

Van: Mino Die South Central is misschien Above The law - Menace to society ??

Above The Law - Menace to society

25 juli 2017 20:25

Van: dethlon ha! je hebt de sample goed. Ik zat fout hier, heb de sample verkeerd in mijn geheugen.
Vreemd, want heb dit album grijsgedraaid!! Bedankt voor het posten, ben bang dat die track misschien forever uit mijn geheugen is gewist..... een andere optie trouwens zou zijn dat de sample in verschillende tracks gebruikt is.. anyway bedankt!

26 juli 2017 08:41

Van: Mino Haha, mind playing tricks ;)
Ik vrees dat ik naast ATL niet snel weet wat het dan wel is
Die K-Boss kende ik overigens niet, dope plaat, thanks!

26 juli 2017 11:07

Van: T Krazy die eerste track die je bedoeld met die nieuwsreporter is Ice-T - the hunted child. kan bijna niet anders. te vinden op zijn Iceberg album uit '89

26 juli 2017 17:43

Van: dethlon graag gedaan Mino en ja ik vond het toen al een banger, na 20+ jaar nog steeds niet vergeten...

@T Krazy, ja die sample lijkt er wel op qua inhoud. t zit er heel dicht bij maar toch is dit em niet. dope track trouwens, lang niet naar dit album geluisterd....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen