The Pharcyde

Gepost door pRinZ tHAi-M& 

The Pharcyde

02 maart 2016 10:24

Van: pRinZ tHAi-M& Iemand wel eens bij een show van hun geweest? Zie dat ze 10 april in Amsterdam zijn...
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: The Pharcyde

02 maart 2016 12:46

Van: Docka Het is best cool, alleen je krijgt altijd maar 2 van de 4 leden. Is dit de show met Fatlip en Tre of die met Imani en Bootie Brown? Ik heb beiden gezien, op zich allebei de moeite waard maar wel jammer dat je maar de helft van de leden te zien krijgt.

02 maart 2016 15:39

Van: chillfolife Deze is met Imani en Bootie brown net als de laatste keer dat ik ze zag paar jaar terug. blijft jammer, scheelt een hoop energie die hun zo shows zo dope maakte, maar zelfs met de helft blijft toch nog wel de moeite waard..

02 maart 2016 17:34

Van: Pieter Ooit nog het voorprogramma voor ze gedaan in Doornroosje... Als ik me niet vergis waren ze toen met z'n drie-en..

02 maart 2016 17:56

Van: pRinZ tHAi-M& Hums kan zo snel niet vinden wie er wel of niet bij zijn. Maar passen ze niet met z'n vieren door een deur of moet er iemand thuis op de kids passen? Deze show is in het kader van het 20 jarige bestaan van Labcabincalifornia, lijkt mij iets dat je vooral met z'n allen wil vieren toch?

[q-factory-amsterdam.nl]

02 maart 2016 19:05

Van: Engel Met dat 20 jarige bestaan van Bizarre Ride II hebben ze ook los van elkaar getourt. Heel erg jammer
Ook beide gezien en beide zeker de moeite waard maar ja...
Album is wel top 5 voor mij dus misschien moet ik gewoon weer even gaan

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02 maart 2016 19:07 door Engel.

03 maart 2016 07:53

Van: Docka @Pieter: als dat een aardig tijdje geleden is zal toen waarschijnlijk Fatlip er niet bij geweest zijn toen omdat hij kampte met drugsproblemen.

03 maart 2016 14:43

Van: ProZak Volgens mij genoot hij van zijn drugs, de rest kampten met problemen :P Op zijn album deed ie er nog iets over uit de doeken 'who said I was on crack, you's a motherfucking liar!'. Duidelijk, meneer was te classy voor crack en zat dus aan de cocaine.

exhibit A

03 maart 2016 14:59

Van: Pieter @ Docka

Aardig tijdje geleden is een understatement... lol... Toen waren ze nog populair...

04 maart 2016 11:29

Van: menneke zoals Whitney zei: Crack is wack!
zonde dat ze het nooit meer bijgelegd hebben, geweldige groep
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen