Koningsnacht & dag

Gepost door Makz 

Koningsnacht & dag

07 april 2015 21:13

Van: Makz Iemand nog een warme Hip Hoppende aanrader op 26 en/of 27 april in Amsterdam??
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Koningsnacht & dag

07 april 2015 21:14

Van: Makz Jungle Brothers op de 26e was me al bekend ;)

10 april 2015 16:39

Van: Sperzie B Oh, goed om te weten... Een van m'n favoriete shows is JB's rond 2003 in de oude zaal van de Melkweg, voor circa 70 man. Maar ze gingen als een malle..

14 april 2015 13:48

Van: Engel Ben ik ook wel benieuwd naar. Tegenwoordig is het toch veel met tickets enz. Wil eigenlijk gewoon door de stad slenteren en een paar spots bekijken

14 april 2015 15:20

Van: Makz Same here, maar vraag me dus af of er dope Hip Hop spots zijn om naartoe te slenteren.....

14 april 2015 23:55

Van: chillfolife dope dj's bij NDSM-West

[www.facebook.com]

15 april 2015 00:01

15 april 2015 10:58

Van: Sperzie B Hell's Kitchen uiteraard, even tussen de knokkende uitheemden ploegen om daar te komen..

Overigens ga ik maar een kijkje nemen op de 26e bij de J-Beez.. Kaarten bestellen aan te raden?

15 april 2015 11:02

Van: Sperzie B .. maar goed, het ligt er maar net aan vanuit welke kant je komt :)

HipHop Street Party
Het befaamde hiphop-café De Duivel organiseert op Koningsdag de Hell's Kitchen of Devil's Pie Blockparty:
- Koningsnacht, 26 april: 19.00 - 01.00 uur
- Koningsdag, 27 april: 13.00 - 20.00 uur

Straight Street Party
Aan de oostkant van de straat is ook een straatfeest, zij het op wat kleinere schaal. Discotheek Jantjes Verjaardag verzorgt hier een podium met openluchtoptredens:
- Koningsnacht, 26 april: 19.00 - 01.00 uur
- Koningsdag, 27 april: 12.00 - 20.00 uur

De optredens verzorgd vanuit De Duivel en Jantjes Verjaardag in het oostelijk deel van de Reguliersdwarsstraat trekken vooral veel heteropubliek.

Aan de westkant van de straat komt hoofdzakelijk een homopubliek, hoewel de gezelligheid ook steeds meer hetero's naar dit deel van de Reguliers lokt. Zij komen hier met Koningsdag wat makkelijker naar toe, dan bij de vergelijkbare streetparty tijdens Gay Pride.

15 april 2015 11:14

Van: Engel De Duivel gaat wat doen? Had begrepen dat dat niet meer door ging. Waar heb je deze informatie gevonden?

15 april 2015 11:25

Van: Engel o.a. Jazzy Jeff staat op Koningsnacht in de Undercurrent (ken de spot zelf niet)
[www.facebook.com]

15 april 2015 11:57

Van: Makz Undercurrent is een sort drijvend gevaarte in t IJ in Noord. Zeg maar tussen NDSM en the Eye. Best mooie spot. J Beez laat ik lopen denk ik ivm plannen van mn vriendin en jonge kinderen die je schijnbaar niet alleen thuis mag laten. Kaartjes zou ik sowieso doen als je toch wilt gaan.
Ken een dude die op de NDSM gaat draaien, ook veel R&B en popi 2Pac tracks enzo verzekerde hij me.... Is trouwens ook reggae soundsystem op NDSM (onder de kraan) kan ook wel wat zijn.
Misschien toch maar ff naar de Duivel slenteren. Lekker in de stroom mensen richting t Leidse of staan doen :)

15 april 2015 14:38

Van: Sperzie B @Engel: gevonden op Google.. [www.google.nl]

en toen kwam ik op deze [www.reguliers.net]

Maar nu zie ik dat dat 2014 was... Beetje snel gescrolld en ik dacht dat het vorig jaar een dag naar voren geschoven was, vandaar dat ik die data voor lief nam.

Sorry, bappers, haha!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen