Den Dubieus - De Leegte

Gepost door Den Dubieus 

Den Dubieus - De Leegte

12 februari 2015 10:03

Van: Den Dubieus De track "De Leegte" van Den Dubieus betreft de derde single afkomstig van het album "Helse Harlekijn", welke op 24 april 2015 zal worden gereleased en is geproduceerd door Obskuur. De bijhorende videoclip is gefilmd, geregisseerd en gemonteerd door Stephen Spielturk.

video: [youtu.be]

Productie Muziek: Obskuur
Lyrics: Den Dubieus
Regie: Stephen Spielturk
Camera: Stephen Spielturk
Management: Murs'Inc Management

Meer Den Dubieus:
[www.dendubieus-en-obskuur.nl]
[www.facebook.com]...
[www.twitter.com]
[www.soundcloud.com]

Meer Stephen Spielturk:
[befreeagents.blogspot.nl]
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Den Dubieus - De Leegte

12 februari 2015 10:31

Van: YZN Ik heb geen mening over jouw track omdat ik niet geluisterd heb.
Anyway, met alle respect voor jou en andere promotie posters, ik denk dat de meeste folks op dit forum niet geinteresseerd zijn in nederlandstalige rap. Dit is geen lame nederhop site zoals Leipeshit.com, Hiphopinjesmoel.com of Statemazine.nl
Voor de meesten staat Boombap.nl voor serieuze Engelstalige hiphop en andere volwassen discussies over allerlei dope of grappige onderwerpen. Dat is de kracht/aantrekkingskracht van Boombap.nl, waarmee het zich onderscheid van puberale Ali B achtige nederhop sites.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12 februari 2015 10:31 door YZN.

12 februari 2015 17:47

Van: ProZak Ik heb geen mening over de bovenstaande reactie omdat ik hem niet gelezen heb. Gelukkig vind ik mezelf wel heel belangrijk door dit niet te doen, en onderscheid ik me zo van andere posters op dit forum. Door niet te luisteren hoef ik ook nooit geconfronteerd te worden met de mogelijkheid van mijn ongelijk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12 februari 2015 17:49 door ProZak.

12 februari 2015 18:01

Van: YZN lol mijn reactie was misschien een beetje overdreven. Het is niet persoonlijk gericht tegen Den Dubieus. Ik wou gewoon even een algemeen statement maken.

12 februari 2015 18:47

Van: ProZak Niet dat ik Den Dubieus persoonlijk ken ofzo, maar als je ergens niet naar luistert diskwalificeer je wel een beetje je eigen mening erover. Zeker als je die puur baseert op een generalisatie. Eigenlijk vind ik dat erger dan iemand die iets luistert en dan vervolgens moet roepen dat ie het niks vind. Toppunt van closed-mindedness.

Laten we verder niet doen alsof jij het hele forum hier vertegenwoordigt. Of dat iemand dat doet, om er maar een algemeen statement van te maken.

12 februari 2015 19:49

Van: YZN Prozak je reactie is erg boring en politiek correct man. Dat is toch niet leuk. Je moet af en toe een beetje stoken. Dat zorgt voor leven in de brouwerij. Discussies houden forums draaiend.
Verder is het niet erg om soms een beetje close-minded te zijn. Als je wat wil bereiken in het leven moet je keuzes maken, prioriteiten stellen. Er is geen tijd om je in alles te verdiepen. En tja, nederhop is gewoon lame. Kom op zeg.

12 februari 2015 20:42

Van: chillfolife snap niet dat je de tijd hebt om zon algemeen statement te maken en niet de kleine moeite kan nemen om de track te checken als je toch aandacht over hebt voor dit topic. en jouw mening over NL hiphop is gewoon lame

20 februari 2015 14:24

Van: Den Dubieus YZN, het betreft een algemene hiphop forum en daarom droppen wij hier ook gewoon onze releases om in ieder geval de heads onze hiphop te laten checken. Helaas zijn een aantal erg grote platformen (heb ik het niet over leipeshit.nl) die ons helaas niet supporten dus moeten wij het zelf doen. Uiteraard proberen wij (mijn team, o.a. mijn manager en backup Murstratus, DJ's Midnight en Abrasive en producer Obskuur) ons te onderscheiden van de rest. Het zou dope zijn als je de video juist wel zou checken, want naar onze mening wordt onze inbreng best geboycot zo nu en dan terwijl wij niet van de generatie (die je eigenlijk benadrukt, zoals bijv de next gen rappers) van de makkelijk simpele hiphop zijn. Overigens wel een beetje rare plek om te discusseren onder deze post, maar houd het wel levendig.. haha. Bless aan allen (ook aan ProZak en Chillfolife), hopelijk beleven jullie plezier aan onze hiphoptunes en video's.. support hebben wij hard nodig fam!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen