Topiclijst verschuivingen nav reacties?

Gepost door YZN 
Van: YZN Wat ik persoonlijk een minpunt vindt aan dit prachtige fantastische forum is dat interessante topics waarop veel gereageerd net zoals alle andere topics statisch in de topiclijst blijven staan op basis van aanmaakdatum. Het jammere is dat die interessante dope topics snel dood gaan omdat mensen geen zin hebben om pagina`s terug te gaan scrollen of omdat ze simpelweg uit het zicht verdwijnen.

Zou het niet mooi zijn als topics automatisch naar de bovenste positie in de topiclijst verschuiven als er op gereageerd wordt? Net zoals op andere fora zeg maar. Dan blijven dope topics veel langer bestaan, komen er meer reacties, meer levendigheid, meer bezoekers. Dan zou die prachtige Boombap forum veel vitaler worden.
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: YZN Ik zie trouwens nu als je op "Flip View" de topics wel op basis van laatste reactie gerangschikt worden. Daar kom ik nu pas achter.
Ik denk dat de gemiddelde bezoeker (waaronder dus ook veel gasten horen) nooit op Flip View klikt en dus de meeste mensen de topiclijst alleen gerangschikt op basis van aanmaakdatum ziet, waardoor de gemiddelde bezoeker dus heel veel van deze dope (lees: waarop veel gereageerd wordt) topics mist en dus topics eerder dood gaan of vergeten worden.

Wat ik dus zou willen voorstellen is:
Maak topics gerangschikt op basis van laatste reactie: Als standaard.
Maak topics gerangschikt op basis van aanmaakdatum: Als optie (klik op optie button)
:)
Van: YZN Of verwijder "topiclijst gerangschikt op basis van aanmaakdatum" gewoon. Zijn er uberhaupt mensen die die structuur wel dope vinden? No offense :)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14 januari 2015 14:40 door YZN.
Van: dethlon ik ben beneden
Van: pRinZ tHAi-M& Vroeger was dat ook een tijdje zo ingesteld maar vond dat zelf eigenlijk super irritant zoeken. Nu weet je precies waar een bepaalde topic stond door tijd/ andere topics, wanneer dat allemaal dynamisch is ben je je hele referentie kader kwijt...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen