Te koop: SIN CITY LIBRARY SET

Gepost door Krecy 

Te koop: SIN CITY LIBRARY SET

08 januari 2015 14:10

Van: Krecy TE KOOP AANGEBODEN:
Comic books Collector Items
FRANK MILLER's "SIN CITY LIBRARY SET Vol. 1 & 2" + "300"

[www.ebay.nl]…/Sin-City-The-Frank-Mille…/221655953431…
[www.ebay.nl]…/Sin-City-The-Frank-Mille…/221656340713…
[www.ebay.nl]?

ALLE BOEKEN SAMEN VOOR 750€
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Te koop: SIN CITY LIBRARY SET

08 januari 2015 15:22

Van: Krecy ok, het is erg duur, voor zoveel gaan ze nu eemaal op ebay en amazon, maar jullie mogen ook bieden onder de vraagprijs, als ik een interessant genoege prijs zie kan ik het overwegen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08 januari 2015 15:22 door Krecy.

08 januari 2015 23:24

Van: iaintnojoke Vond wel vet dat de fixer opdragen was aan theo van gogh. maar dat was dan ook het enigste. had beter gekund,

11 januari 2015 02:56

Van: YZN Iaintnojoke, je bent een vreemde gast, maar af en toe wel interessant. Altijd dat gelul over gasten zoals Theo van Gogh en Anil Ramdas lol. Ik vind je wel ok.

11 januari 2015 18:14

Van: Krecy ja, ik, alsin de zin van het woord zijnde mij als virtueel alias op het internet, waarmee ik bedoel de digitale informatiesnelweg uitgebeeld op computerschermen door software gemaakt als interface om het surfen op eerder genoemde snelweg mogelijk te maken, en tevens zijnde een "vreemde gast", ofwel een "rare snuiter", ofwel een "wonderlijke kerel", kan dat gelul, spreekwoordelijk bedoelt als het praten alsof er een lul in je mond zit, van de virtuele alias genaamd "Iaintnojoke", voorheen bekend als "3M", en incidenteel, alsin sporadisch, genaamd "YZN" in werkelijkheid, alsin de realiteit die zich buiten de computerschermen afspeelt, bekend als ene "lulletje rozenwater uit Amstelveen", of beter bekend als "die grappemaker met die piemel in zijn mond", over verschillende onderwerpen als racisme, niet te verwarren met het privilege van blanke mensen en het niet zien van de relatie van racisme en de geschiedenis van imperialisme en onderdrukking, en karakters zoals Tupac Shakur en Theo van Gogh en de verschillen en overeenkomsten tussen deze historische figuren, best waarderen, alsin op prijs stellen, alsin de waarde ervan inzien, alsin taxeren als compleet waardeloos maar op zich interessant vanwege het tot nadenken toezetten van de mede-aliassen op dit, door zeer prominente figuren, alsin werkelijke mensen, levend in de werkelijkheid die zich buiten de computerschermen afspeelt, bezochte digitale forum, en diegene tot reacties uitlokkend via dit digitale medium, achter aliassen verscholen, en dermate, alsin zodanig, alsin op die manier, veel opwinding, alsin geestvervoering, agitatie en geladenheid, in de vorm van heisa, met een vleugje hilariteit, met zich teweeg brengend, als een grappenmaker, ofwel grapjas, ofwel grapjurk, ofwel guit, kwant, schelm of snaak, met de ironische alias "Iaintnojoke" het topic, alsin onderwerp, van het gestartte topic, alsin digitaal gesprek gevoerd via het huidige medium, veranderd of omleiden, en daarmee de bedoeling van het topic, alsin digitaal gesprek, verstoord en zodanig de werkelijke mens achter het virtuele alias dermate irriteert, ergert, kwelt, hindert, teistert of simpelweg, alsin makkelijk, gezegt BOOS MAAKT, zonder daarmee rekening houdend wat de gevolgen hiervan kunnen zijn, dat de dusverre gevolgen tot het opsporen van de werkelijke mens achter de virtuele alias genaamd "Iaintnojoke" kunnen leiden, en met ingang van het moment van daadwerkelijke fysieke tegenkomst tot een fysieke ASSWHOOPING kunnen leiden, en vervolgens de mening van mij, als werkelijk mens, over de werkelijke vertoning van de virtuele alias genaamd "Iaintnojoke" zou kunnen worden beschreven als "Ik vind je niet OK" en "met je hoofd in je kont, en dientengevolge een van oorsprong onbekende lul die zich in de onderste opening van genoemd hoofd bevond, daarmee tevens in je kont zijnde, vind ik je ook niet bepaald aantrekkelijk, alsin LELIJK"

11 januari 2015 18:30

Van: YZN Dat is nogal een onsamenhangend verhaal dat niet te lezen valt. Zorg eerst voor meer interpunctie. Op deze manier is het onzinnig om op jouw stukje te reageren, gast.

11 januari 2015 18:35

Van: YZN Sin City zijn nerd achtige comic books trouwens.

11 januari 2015 19:09

Van: dethlon Word.. iemand die mensen de kanker toewenst, fellow countrymen overseas op slinkse wijze via internetfora probeert in dodelijk gevaarlijke situaties te brengen en op hoogst irritante wijze een sprookjesboek for eons on end ongevraagd probeert te slijten aan de 'ongelovigen' -op een HIPHOP site of all places- omdat hij wegens zijn vlekkeloze (pun intended, zo'n nerd MOET wel maagd zijn) verleden DE aangewezen persoon is om zulks te doen een asswhooping willen geven? Asswhooping is nog vrij mild..

11 januari 2015 19:18

Van: YZN Ik heb niks met Iaintnojoke te maken. Ik ken die gast niet.

12 januari 2015 00:11

Van: iaintnojoke Ik denk dat je mij het beste kan beschrijven als iemand die een diepe afgunst heeft voor mensen die niet met kritiek kunnen omgaan. Mensen die te snel verontwaardigd zijn. Die dus een minderwaardigheidscomplex hebben en contraproductief zijn voor de democratie. Mensen die de teveel bezig zijn met uiterlijk en regels en niet snappen wat de essentie is van de democartie of shit zelfs de islam. Ik ben van mening dat deze mensen zoals Aboutaleb het nog netjes zei mogen oprotten. Ironisch dat iemand als krecy fan is
Van Frank miller die als Amerikaanse intellectueel alleen maar kan opkijken tegen o.a Nederlandse intellectuelen als Theo van Gogh. Amerika zuigt ook gewoon Dick op het gebied van uiterlijk vertoon en democratie en of apartheid.

12 januari 2015 01:47

Van: iaintnojoke Detlon die bijna dodelijke slinkse internetfora post doet me denken aan de reden waarom de halve redactie van trouw gefusilleerd is. Hadden het adres van een paar NSB'ers gepost. Hadden ze blijkbaar niet mogen doen.

12 januari 2015 01:58

Van: iaintnojoke Fuck outha here met je bijna dodelijke afloop trouwens. Die knakker die naar Indonesië geëmigreerd is en daar zogenaamd ghandi speelt kan echt mijn reet likken. Die dude is de zoon van een ondernemer van een groot Nederlandse supermarkt keten waarvhij op teert zit in een derde wererdland een Nederlandse uitkering op te strijken omdat hij zogenaamd last heeft van zijn longen en lid is van het linkse establishment en ex punker is en ik durf te wedden dat hij fan is van Youp van t hek. Fack hem en z'n moer. Ik kan me goed voorstellen waarom ik toen een afgunst tegen hem had buiten dat kwam hij verschrikkelijk verontwaardigd over. Rot op man.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12 januari 2015 02:01 door iaintnojoke.

12 januari 2015 02:21

Van: iaintnojoke En dethlon krijg de kanker in je kop fuckin bullshit post je. Fellow countrymen mensen de dood injagen blabla je bent een verontwaardigde sukkel. Kom mij niet de schuld geven van ruzie. Los van het feit dat ik dat niet gedaan heeft is die knakker geen fellow countrymen en jij bitxh ook niet. Fuck outha here.

12 januari 2015 02:36

Van: iaintnojoke dethlon complimenten hoe je me in een paar zinnen hebt over laten komen als de gene die Anne aan de Duitsers heedt verraden en daarom gefusilleerd dient te worden. Dit is niet het geval. madrotter ws altijd al een verontwaardige zwakkeling geweest. Die dramaqueen dikte het zo hard aan dat ik zogenaamd op een al Qaeda forum zijn foto had gepost Fack that. Die gaat poste onder zijn soundcloud naam madrotter shit opeen pinda forum. Ik poste toen een link naar zijn soundcloud page. Die gewoon te vinden was onder maddrotter. Wat is dat toch met die verontwaardige mensen altijd moord en brand roepen om zo als slachtoffer (veel) geld te verdienen? Gadverdamme man

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12 januari 2015 02:37 door iaintnojoke.

14 januari 2015 06:03

Van: SOEKIakaDRC BlaBlaBlaBlaBla....KeepItReal.

03 februari 2015 10:00

Van: iaintnojoke iaintnojoke Schreef:
-------------------------------------------------------
> Frank miller die als Amerikaanse intellectueel
> alleen maar kan opkijken tegen o.a Nederlandse
> intellectuelen als Theo van Gogh. Amerika zuigt
> ook gewoon Dick op het gebied van uiterlijk
> vertoon en democratie en of apartheid.

Ik keek ook niet op toen Luz verontwaardigd was waarom niemand in the USA de cover van Chalie wou posten.
ik kan het je wel vertellen: Amerika zuigt ook gewoon Dick op het gebied van uiterlijk vertoon en democratie en of apartheid.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen