Pete Philly, Ten, Arts, Perquisite e.d.

Gepost door ProZak 
Van: ProZak Op de nieuwe INI Gulden Snede compilatie. Hangt een beetje tussen house en hip hop in allemaal, maar ik denk dat de meeste mensen minstens wel een track of 2 kunnen waarderen. Mijn favorieten tot nu toe Pete Philly - See Ya Later (lekker jazzy maar niet die perquisite stylo) , Ze Pigeons ft. E1 Ten - Hot Butter (space cowboy funk muziek ofzo?), ATKD - Lonesome Man (beetje dramatisch maar hij doet het), Moeity - Finding Peace (okee hij klinkt best wel als Bonobo, maar Bonobo vinnik dope)
[soundcloud.com]

Speel trouwens 'spot de bapper' en win! helemaal niks..
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: ProZak Ik bedoel win oneindige props en +10 scene credits. Wie nu wint krijgt van mij een boks, ouwe.
Van: YZN Pete Philly is een van de weinige Nederlandse rapgasten die ik respecteer. Omdat hij zijn eigen stijl heeft. Hij is gewoon zichzelf. 99 % van de Nederlandse rapgasten zijn hipster kneuzen die Amerikanen proberen na te doen en er dan iets Nederlandstaligs van proberen te maken. Of je hebt van die Nederlandse rapgasten die weten dat ze wacke shit maken (Willie Wartaal, Opposites etc), maar het dan zogenaamd met een knipoog/humor proberen te brengen als beschermingstactiek ofzo.
Pete Philly is wat dat betreft een uitzondering. Hij probeert gewoon serieuze muziek te maken op zijn eigen unieke stijl. Dat kan ik waarderen.
Van: ProZak Was wel altijd iemand met een duidelijke eigen stijl, jammer dat dat vorige album niet zo'n succes was. Ten is trouwens ook altijd dope geweest, al weet ik niet zeker of je hem nog echt als 'rapper' kan bestempelen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen