New Wu-Tang Album!

Gepost door MrGhostman 

New Wu-Tang Album!

26 maart 2014 19:05

Van: MrGhostman BREAKING NEWS new Wu tang Album the Wu- Once upon a time in Shaolin
Only one copy will be available. Check [t.co] #wutang
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: New Wu-Tang Album!

26 maart 2014 20:51

Van: ding-dong Cilvaringz on the boards? en featurings van Cher en Barcelona spelers? uhm..doosje is wel dope

27 maart 2014 09:23

Van: Niké Dit is toch gewoon een project van Cilvaringz met acapella's die hij van verschillende leden heeft gekregen? Anyway, ik snap het gedachtegoed erachter wel, "music is art" and all that, maar ik vind het naar de fans toe toch behoorlijk lame. Ik ga in ieder geval niet ergens naartoe en geld betalen om een album 1x te mogen luisteren. En al helemaal geen $ 30 - 50, wat in euro's wel op hetzelfde zal neerkomen. Ammehoela.

27 maart 2014 09:24

Van: pRinZ tHAi-M& Het idee dat muziek kunst is omarm ik volledig en ik vind dit concept daarom wel erg tof, al vraag ik me sterk af of dit gaat werken. Kunst wil je zien en het een kopie is (bijna) nooit zo mooi als het origineel, wat muziek betreft gelden helaas denk ik toch een beetje andere regels...

27 maart 2014 10:16

Van: sendar Hier is een beregoed artikel over waarom dat anniversary album er nog niet is:

[grantland.com]

27 maart 2014 10:52

Van: J4 Zie ook [scluzay.com]

EZCLZIV introduces The Carmen Clandestine Experience, the world’s first private music service.

Its first release for private sale is The Wu – Once Upon A Time In Shaolin… a new double Wu-Tang album consisting of 31 new tracks exclusively recorded with the entire Wu-Tang Clan.

It includes special guest appearances by Bonnie Jo Mason, Redman, FC Barcelona soccer players and a unique tapestry of guest performers. The album was produced over a period of six years by Wu Tang producer Cilvaringz under the tutelage of The RZA.

The album encapsulates the Clan’s legendary dark funk and avant garde sound and is produced in the original Wu Tang style of the 90s. This is the first high-profile album never to be commercially released to the public and the first of its kind in the history of music.

The music is available for purchase and ownership by one individual only. It is presented in a hand carved nickel-silver box designed by the British Moroccan artist Yahya.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen