Tony Touch - piecemaker 3 (2013)

Gepost door twann 
Van: twann

Tracklist:
[03:26] 01. Tony Touch x D Stroy - Touch And D Stroy [prod. Dj Premier]
[01:38] 02. Rah Digga - Freestyle [prod. Psycho Les]
[03:06] 03. A.G. and Masta Ace - Double A [prod. Psycho Les]
[04:29] 04. Busta Rhymes, J. Doe, Reek da Villian and Roc Marciano - Hold That [prod. Dready]
[02:33] 05. M.O.P - You Know You Love This [prod. Lil Fame]
[03:57] 06. Too Short, Kurupt and Xzibit - V.I.P. [prod. Koolade]
[01:03] 07. B-Real - Hit This (Freestyle) [prod. Psycho Les]
[02:20] 08. Papoose and Uncle Murda - Brooklyn's The Borough [prod. Tony Touch]
[02:38] 09. Sean Price and Guilty Simpson - Random [prod. PF Cuttin]
[01:28] 10. Black Thought - Thought Process [prod. Psycho Les]
[02:26] 11. Styles P., Sheek Louch and Jadakiss - B.A.R.S. [prod. JuJu]
[01:28] 12. Liknuts - World Premier [prod. Psycho Les]
[03:23] 13. Raekwon, JD Era, Ghostface Killah and RZA - Unorthodox [prod. Tony Touch and Psycho Les]
[01:29] 14. Twista and Bun B - Bounce [prod. Psycho Les]
[03:18] 15. Thristin Howl III - One Person Thirstin' [prod. Thristin Howl III]
[01:39] 16. Willie The Kid - Power Cypha [prod. A Villa]
[01:29] 17. Action Bronson and Kool G Rap - A Queen's Thing [prod. Statik Selektah]
[02:50] 18. KRS-One, Fat Joe and Sadat X - Take It to the Bronx [prod. Psycho Les]
[02:41] 19. Termanology - Aw Shux [prod. Tony Touch]
[01:32] 20. Joell Ortiz, Royce Da 5'9 and Crooked I - Slaughter Session [prod. Just Blaze]
[01:21] 21. Eminem - Symphony in H [prod. Eminem]
[02:35] 22. Redman, Method Man and Erick Sermon - Let's Go [prod. Erick Sermon]
[03:13] 23. Prodigy - Street Corner (Freestyle) [prod. JuJu]
[03:16] 24. N.O.R.E, Al Joseph and Reek da Villian - Questions [prod. Charlie Brown]
[02:50] 25. Gob Goblin, Starvin B and Spit Gemz - GMI (Freestyle) [prod. Psycho Les]

[www32.zippyshare.com]
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: Niké thanks! aan die tracklist te zien heb ik wel zin om dit te checken!

Is er eigenlijk al eens bekend wanneer dat Liknuts album komt?
Van: SubZero Dayum, die eerste heb ik echt letterlijk stukgedraaid. Benieuwd of dit daar een beetje aan kan tippen.
Van: nox die eerste is idd classic. de tweede viel me toendertijd wel vies tegen. van deze heb ik wel wat snippets gehoord die me konden bekoren, maar aan de andere kant hoorde ik ook weer wat uitgebluste mc's zoals kurupt
Van: The Funkologist Is het wat Twann?
Van: twann ehm tsja... had er meer van verwacht, maar nog maar 1 keer gechecked eigenlijk. dus misschien moet ik het wat meer in laten zinken. vooral de beats van de beatnuts vond ik minder indrukwekkend dan gehoopt.

met dit soort projecten blijft het vaak toch wat gehaaste verses verzamelen en daar iets van maken.

die 50mc's tape is wel een stuk geinspireerder vond ik en heb oook wel toffere piecemaker albums gehoord, maar van de andere kant is het voor de stuck in de 90s figures volgens mij wel een feestje om te horen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15 juli 2013 10:38 door twann.
Van: The Funkologist Dan blijft er bar weinig over, want zo te zien hebben zij het leeuwendeel geproduceerd. Die oude tapes waren legendarisch, op basis daarvan kan het alleen maar teleurstellen.
Van: twann hahaha ja daarom waren mijn verwachtingen misschien te hoog... maar het is zeker niet wack ofzo. je kan maar beter niet op mijn mening afgaan hahaha
Van: Niké ik zou niet zeggen dat het een meesterwerk is, maar er staan toch zeker een paar lekkere joints op...
Van: SubZero Die NORE joint is wel tof. Voor de rest een beetje mwah, niet slecht, maar vooral meer van wat ik al 1000000 x gehoord heb.
Van: sendar Plichtmatiger dan dit wordt het niet hoor. Ik hoopte stiekem op een voorzichtige Beatnuts revival, maar die beats van Psycho Les klinken echt als derderangs leftovers van 10/15 jaar geleden... jammer maar helaas.
Van: Engel Ik vond die Slaughterhouse track wel erg tof!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen