Mos Domper

Gepost door ProZak 

Mos Domper

11 april 2013 01:12

Van: ProZak daar sta je dan, bij een concert waar je 40 euro voor neerlegt. Meneer had z'n vlucht gemist...leuk jongens volgende week dinsdag weer. Met als kers op de taart: fiets gejat.

Drop hieronder frustraties, condoleances, leedvermaak.
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Mos Domper

11 april 2013 02:47

Van: ViezeVaat&MR.Ro yep fokt op was dat...! kom je helemaal uit groningen. ns en alles werkt mee. ben je op tijd en daarvoor zelfs ook nog lekker gegeten, is de mos er niet.
ik weet niet wat daarnaar erger is. fiets gejat of 2 en half uur naar huis treinen..
me fiets stond er gelukkig nog.

gecondoleerd met je fiets. frustraties krijg je voor 40 eu en voor niets. hahaha daar sta je dan zonder iets...

11 april 2013 05:57

Van: ProZak Toe maar, alles in 1 keer. En in rijmvorm. Het wordt nog leuker: ik mag nu 'opstaan' om te werken.

Als je me vanochtend spot op de Klaprozenweg in Amsterdam Noord mag je een kop warm slootwater op mn rekening zetten in Koffiehuis de Klaproos.

(Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.)

11 april 2013 08:52

Van: DJ_Bite Je zou denken dat met de huidige (sociale) media je toch iedereen op de hoogte kunt stellen van dit soort veranderingen...

Klote van je fiets Prozak :-( En ook niet fijn om zo'n treinreis voor niets te moeten maken.

11 april 2013 12:19

Van: cyrus Damn, dat is wack zeg...

11 april 2013 12:53

Van: menneke En dan zondert Robert Glasper op een dinsdag voor het zelfde geld ...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11 april 2013 12:56 door menneke.

12 april 2013 17:35

Van: whut? OK dan, je krijgt dinsdag een vrijkaartje voor R.A. The Rugged Man / Shabaam Sahdeeq op 21 mei of Ultramagnetic MC’s op 4 juli. Cool opgelost.

13 april 2013 00:15

Van: J4 Gekut allemaal... was Mos Def vergeten zijn naam in het paspoort aan te passen?

Hier de nieuwe Yasiin Bey single dan maar.

[potholesinmyblog.com]

13 april 2013 16:47

Van: pRinZ tHAi-M& Maar serieus, waar moest hij vandaan komen?
De states is ruim 8 uur vliegen dus dan weten ze dit toch ruim van te voren?

13 april 2013 19:52

Van: whut? baromzet?

14 april 2013 04:06

Van: Engel Volgens mij moest hij uit Londen komen. Maar wel netjes van die extra ticket

14 april 2013 15:07

Van: NOIZE ...gewoon niet meer gaan jongens. been there done that, seen that been that.

de optredens die mijn tijd en geld de moeite waren zijn voor mij op een hand (van Tineke) te tellen.

in de woorden van MF: je moet luistere gap, niet staan kijke.

prozak: ken jij toevallig iemand in t noorden (omg lwrdn) met n studio?

14 april 2013 19:47

Van: ProZak sry ken sowieso niet veel mensen in het noorden en niemand heel goed. Of bedoel je een betaalde studio?

16 april 2013 19:09

Van: ProZak laten we hopen dat het nu wel wat wordt...

16 april 2013 20:17

Van: FTM succes!!!

was n jaar of 6 geleden naar zn show in Paradiso, (in mn eentje gegaan zelfs) dat viel zwaar tegen...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16 april 2013 20:18 door FTM.

17 april 2013 00:53

Van: ProZak ennnn....het was lame. Ongeinspireerd, hij kon nauwelijks zn eigen tracks bijhouden. Op gegeven moment werd een iets te mondige boe roeper verwijderd, ging hij ook nog eens tof tegen doen. 'I'm not here to please you'. Zelf uiteraard nog een beetje boe geroepen, shit werd niet echt opgepakt gek genoeg. Mensen wilden het heel graag leuk vinden denk ik.

19 april 2013 16:21

Van: FTM *schudt hoofd*

dat is toch raar?

19 april 2013 16:53

Van: ProZak Welk gedeelte vind je raar? Als we af mogen gaan op wat er op internet staat heeft hij al een aardige reputatie opgebouwd voor slechte optredens en andere uitspattingen. Dat mensen onder de indruk zijn van beroemde mensen, wat ze ook doen, heb ik nooit begrepen, maar dat is volgens mij ook vrij normaal. Verder zal ik niet zo snel meer geld uitgeven aan iets waar Mos Def (ahum Yassin Bey) aan meedoet.

19 april 2013 21:48

Van: Docka Blijft toch wel bizar. Gast is zo getalenteerd en als ik terugdenk aan het prima Black Star-optreden in 1998 tijdens Double Talk weet ik dat hij het wel in zich heeft. Nu moet ik wel zeggen dat zijn optreden met band bij Drum Rhythm in 2000 al niet erg best was. Hij is 'het' dus al wel lang kwijt.

19 april 2013 22:02

Van: FTM ja dat bedoel ik, wat Docka zegt. met zijn talent...
en hij komt verder ook over als n sympathieke gast

20 april 2013 00:05

Van: chillfolife echt zon artiest die op een of andere manier zelf geen show kan dragen maar in combinatie veel beter uit de verf komt

21 april 2013 13:55

Van: Docka Dat zou het idd kunnen zijn chill... zelfde geldt toch ook wel enigszins voor Talib. Als die guys nou gewoon permanent een groep zouden vormen...

21 april 2013 15:31

26 april 2013 16:07

Van: Damian Mos def of Yassin Bey * ogen rollend* is niet de enige artiest die de energie om een show alleen te dragen.
Voeg daarbij Nas (zie andere topic), Rakim, GZA, Pharoah monch ( goede performer maar zit een beetje in zijn eigen wereld waarbij hij het publiek langs laat liggen.)

26 april 2013 16:08

Van: Damian Mos def of Yassin Bey * ogen rollend* is niet de enige artiest die de energie MIST om een show alleen te dragen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen