Man bijt hond

Gepost door Simbad 

Man bijt hond

29 maart 2013 15:09

Van: Simbad Weet niet wie hier nou harder voor gek gezet wordt; Sjors met zijn verstandelijke beperkingen of Hip-Hop.

Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Man bijt hond

29 maart 2013 15:52

Van: sepster Gewoon met een korreltje zout nemen....tis leuk voor deze jongen dat hij een uitlaatklep heeft gevonden.....dat man bijt hond hier aandacht aan schenkt is normaal....wij..het publiek wil graag vermaakt worden...dus alles wat net even anders is boeit.....
Wel lekkere chicks erbij.....dat dan weer wel ..lol..

29 maart 2013 17:01

Van: KOOL DJ RIZE Zie hier binnenkort een uitverkochte melkweg

29 maart 2013 17:43

Van: sepster ik hoop dat ze Rinus dan in het voor programma hebben .....dan kom ik zeker !!

30 maart 2013 10:46

Van: Pieter Ja toch! Lekker mensen uitlachen met een verstandelijke beperking die compleet kapot bezuinigd worden.

En dan heb je nog van die pappi's die het dan leuk vinden om een 'remix' te maken van zo iemand, om zo zichzelf in de kijker te spelen... 100 jaar aan materiaal op YT, dus wie volgt?

Ik hoop dat Sjors genoten heeft, maar ik hoop ook voor 'em dat mensen een beperking op waarde leren schatten.

30 maart 2013 11:16

Van: pRinZ tHAi-M& Ben het met Pieter eens! Ik vind dit ook fokkin treurig en het verbaasd me dat Man bijt hond hier aan mee werkt.

30 maart 2013 11:52

Van: Seraphic Ja, want dit is natuurlijk de eerste keer dat Man bijt hond een dergelijk item maakt..

30 maart 2013 13:07

Van: Basic Wat heeft Man Bijt Hond nou helemaal misdaan?
Ik denk dat zowel Sjors als z'n moeder hartstikke trots zijn dat ie op de televisie is geweest. Zie hier geen enkel kwaad in.

Vind Man Bijt Hond nou echt een voorbeeld van een programma dat iedereen respectvol benaderd, beperking of niet.

Een beetje real life Derek (Ricky Gervais) gevoel.

30 maart 2013 14:44

Van: pRinZ tHAi-M& Are you guys serious? Kom op man.
Kijk leuke tv maken omdat iemand domme of grappige dingen zegt is een ding, maar mensen te kakken zetten omdat ze een of andere stoornis hebben vind ik echt van een heel ander niveau.

30 maart 2013 14:57

Van: sepster Als ze mensen te kakken wilden zetten dan werd het programma waarschijnlijk gehost door Gordon of Jensen...in mijn beleving hebben ze deze jongen in mbh niet voor schut gezet ,maar meer geholpen met iets wat hij graag wilde ......dat hij niet de skills van een krs ( noem maar wat ) heeft ,dat doet voor mij niet terzake ...het kwam kennelijk wel uit z,n hart ,en dat respecteer ik ...
Hoe je het ook wend of keert men blijft altijd proberen om spraakmakende programma,s te maken ....alleen lukt het niet altijd om dat op een respectvolle manier te doen ...je zou in dat geval beter de producers van het betreffende item er op aan mogen kijken ....en niet het "slachtoffer"

30 maart 2013 15:20

Van: Engel Ben er ook nooit zo fan van maar in dit geval vind ik het echt heel erg grappig. word @ sepster

30 maart 2013 15:27

Van: pRinZ tHAi-M& Ik neem die dude zeker niets kwalijk. Sterker nog, ik vind het juist dope dat ie het doet want volgens mij vind hij het super tof. Maar hoe het item gemaakt is voelt voor mij gewoon niet helemaal okay...

30 maart 2013 19:44

Van: sepster pRinZ tHAi-M& Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik neem die dude zeker niets kwalijk. Sterker nog,
> ik vind het juist dope dat ie het doet want
> volgens mij vind hij het super tof. Maar hoe het
> item gemaakt is voelt voor mij gewoon niet
> helemaal okay...

Snap wat je bedoelt ...waarschijnlijk komt het doordat jezelf en de meeste bappers hier WEL in staat zijn om rap /beats te beoordelen op een bepaald niveau ( smaak daargelaten uiteraard ) en er een beetje een soort cliche wordt gecreeerd in dit item van mbh over hoe rap / hiphop zou moeten zijn ...inc bijbehorende chicks ...ik heb dat gevoel trouwens ook als ik naar een video kijk met rappers die het " gemaakt "hebben ..met al dat ge- egotrip ...gewapper met geld en oprijdende vrouwen.... het wordt onderhand genant ....zo zet "hip hop"zich zelf voor schut en creeert men een bepaald beeld ...wat in 90% niet klopt ...

31 maart 2013 12:22

Van: NOIZE speciaal voor pietertje: Pindakaas!

01 april 2013 12:56

Van: Raskalnikov Hoe komen jullie erbij dat hij een verstandelijke beperking heeft? Is gewoon een Limburger. Een Limburger die graag een clippie had gemaakt. MBH faciliteert hem,met twee meisjes en een Audi en is zelfs niet te beroerd om er een beat onder te zetten. Prima.
.

02 april 2013 10:51

Van: nox ik zie persoonlijk vaak het verschil niet tussen een limburger en iemand met een verstandelijke beperking, dus het is mij om het even. ook wat betreft het hele morele gejank wat er meteen omheen moet ontstaan

04 april 2013 10:37

Van: sendar nox Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik zie persoonlijk vaak het verschil niet tussen
> een limburger en iemand met een verstandelijke
> beperking

HAHAHAAHAHAHA
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen