Sean P Melkweg vanavond

Gepost door chillfolife 

Sean P Melkweg vanavond

04 maart 2013 13:19

Van: chillfolife was hier tot vanochtend niet van op de hoogte, beetje magere promotie volgens mij. maar goed if you didnt know now you know! zijn er nog peeps die gaan?
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: Sean P Melkweg vanavond

04 maart 2013 13:21

Van: Engel Al best wel vaak gezien dus ik hou me centen op zak voor Celph en Apathy aankomende woensdag.

04 maart 2013 13:26

Van: chillfolife ja zit ik dus door te twijfelen, maar is wel weer jaren geleden dat ik m gezien en de prijs valt mee plus nog een leuk voorprogramma:

De Nederlandse MC Joe Kickass staat in het voorprogramma. Kaarten kosten € 17,50 exclusief servicekosten en bestellen doe je hier.

04 maart 2013 13:30

Van: Engel De laatste keer dat ik hem gezien heb was volgens mij met Heltah Skeltah. Was wel heel dope!

04 maart 2013 13:31

Van: cyrus Kut, heb ik net ouderavond vandaag...

04 maart 2013 14:09

Van: NOIZE Sean P wordt een beetje weggemoffeld (helaas), het is naar mijn mening serieus een van de weinige die juist wel een groot podium verdienen (woordspel, humor EN inhoud).

Maar ja, een moslim met kritiek is niet zo popi tegenwoordig.

04 maart 2013 14:41

Van: Engel Ik vind vooral zijn laatste album een beetje tegenvallen
@ Inhoud en moslim met kritiek. Dat zijn echt 2 punten die ik niet zo snel met Sean P associeer. (en vind hem dope, begrijp me niet verkeerd)

04 maart 2013 14:51

Van: Flowalistic Nog nooit live gezien, dus ik ben present vanavond

04 maart 2013 17:58

Van: NOIZE klopt, ik chargeer het een btje... maar zuur dat er een heel rijtje toppers nooit de erkenning krijgen die ze toekomt.. Feit dat ie hier ff geruisloos een showtje doet deed me ff flippen ;)

04 maart 2013 20:24

Van: Triple Nix Wilde afgelopen vrijdag naar Duitsland om Apollo Brown & Guilty Simpson te bekijken en daar werd Sean Price op het laatste moment aan toegevoegd [voor dezelfde prijs]
Ben uiteindelijk niet gegaan, maar heb wel die promoters gemaild met de vraag of ze niet het omgekeerde bij het concert van Sean Price in A'Dam konden doen [met eventueel extra entree ofzo], want ik vond het wel zwaar klote dat de zoveelste tour weer eens NL niet aandoet.

Anyway...geen reactie gehad

Trouwens vorige week nog Sean P aangekondigd in dat topic over die Utra show, maar dat terzijde...

04 maart 2013 20:32

Van: chillfolife ja dat is dus echt triple nix (pun intented). overal in Europa touren ze alleen hier worden ze dus weer niet geboekt...

06 maart 2013 09:19

Van: Damian Alle bappers geld bij elkaar zetten en dan zelf boeken. Gratis entree voor bappers en de rest betalen......
stemmen op degene die we het graagst willen zien. Is dat wat?

11 maart 2013 14:07

Van: MrGhostman Heb geprobeerd! Maar helaas, zelfde geldt voor Doppelgangaz.
Maar goed wel ONYX 15 april! Ook leuk toch?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen