YEAH!!!!!!

Gepost door madrotter 

YEAH!!!!!!

31 augustus 2012 23:12

Van: madrotter Contracten zijn getekend, vanaf vandaag zijn ik en m'n wijffie eigenaren van hotelletje vlakbij trein station Bandung, YEAH!!!!
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: YEAH!!!!!!

31 augustus 2012 23:37

Van: funcky uncle gefeliciteerd man!

01 september 2012 09:05

Van: Docka Tof man!

01 september 2012 09:44

Van: Boter Dope!
Succes!

01 september 2012 09:48

Van: sopi Succes!!

01 september 2012 10:09

Van: cyrus nice. Succes ouwe...

01 september 2012 14:38

Van: madrotter thanks:) zal wel wat fotootjes droppen binnenkort en binnenkort ook een website:) vrij ruige buurt echt dope daar 's avonds lui die vuurtjes maken en dr omheen zitten, ouwe chinatown van bandung. hotel was vroeger een bioscoop en daarvoor in de hollandse tijd een kerkhof, lokale luitjes zeggen dat er volop geesten zijn (indonesie nietwaar) oa een hollandse vrouw met lang blond haar en een lokale vrouw met kind maar heb zezelf nog niet ontmoet:)

01 september 2012 14:55

Van: michiel1103 Tof ouwe. Kom snel een keertje langs ;)

01 september 2012 15:49

Van: madrotter is ook t hotelletje waar ik in '96 mijn vrouw voor t eerst ontmoete ze werkte daar toen als receptioniste dus de cirkel is rond:) en altijdwelkom michiel iedereen van de boombap:) meeste toeristen slaan bandung over, missen een hoop, krankzinnig mooi zodra je buiten de stad komt, midden in het parahiangan gebergte dus volop vulkanen, hot springs, bizar veel oude hollandse historie zoals in pangalengan waar je kunt slapen in de panden die hella haase beschrijt in haar heren van de thee, krankzinnig mooi daar.... bandung is ook de 1e stad in de wereld als het om art deco architectuur gaat (miami is nummer twee) en de meest levendige muziek scene van het hele land, hip hop scene is echt wel tof hier, hard-core, jazz en helemaal als het gaat om traditionele muziek (er zijn 250 verschillende muziek soorten alleen al in west-java ben nog altijd hard bezig met ontdekken) jaipongan muziek is echt WAANZINNIG net als bajidor, kliningan, tayubang, tarling enz. ......

01 september 2012 15:57

Van: madrotter dan ga je naar garut, buiten bandung, daar heeft iedere hotel kamer een badkuip van zeg 2 bij 2 meter waar je lekker in vulkanisch water zit te weken, geneeskrachtig loop je helemaal te tintelen als je dr uit komt, na garut naar pangandaran, een vissersdorp aan de zuidkust van java, krankzinnig mooi daar en super relaxed, ben bezig om samen te gaan werken met 3 hotels van daar, waanzinnig lekkere en goedkope vis, garnalen, inktvis en vanaf daar met de boot in cilacap en dan nog een uurtje of twee met de bus ben je in yogyakarta, waanzinnige stad, borobudur tempel e 's avonds relaxen en eten in de restaurantjes in prawiro taman, hmmmmmhhhhh....

01 september 2012 18:26

Van: kingbong big up!

01 september 2012 20:58

Van: Hassle Big up indeed!!! Vanuit de grond van mn hart wens ik je alle succes met deze onderneming.

Je zegt dat de meeste toeristen Bandung overslaan, dus je hebt een niche. Als je de (online) promotie game goed aanpakt , dan gaat 't helemaal goed komen.

02 september 2012 13:36

Van: pRinZ tHAi-M& Vet!

02 september 2012 14:26

Van: menneke Gefeliciteerd en tof dat je je vrouw daar ontmoette! Klinkt erg goed die regio
Ik kom wel eens een keer kijken ;)
succes!

02 september 2012 16:46

Van: madrotter thanks:) ja we zIjn bezig om trippies op te zetten voor toeristen naar het gebied rond pamunpeuk, dat is echt bizar wild komt geen mens echt waanzinnig ver van de bewoonde wereld, slapen is dan in tenten en bij mensen thuis in de kampung, vandaag partij foto's zitten kijken echt gestoord mooi en is overigens de plek waar de eerste hollanders voet aan land zette in java, heel veel jungle en er wordt beweerd dat er daar nog tijgers zijn:)

en benar hassle, website is waanzinnig belangrijk geworden, echte backpackers bestaan haast niet meer, overgrote deel van de toeristen boektmeeste hotels on line tegenwoordig en ze hebben echt allemaal de lonely planet in hun tas, lonely planet is overigens bizar negatief over bandung, noemt de area waar ik mijn hotel heb een donkere gevaarlijke area waar al de budget hotels run down zijn, zwaar gelul, is juist een super levendige area, en hun raden een aantal hotels aan waar ik nog niet gratis zou willen zitten, vol met dronken luidruchtige baldadige jakartanen....

02 september 2012 20:39

Van: Andrew Congrats man en succes daar!
Ik kom zeker een keer die kant op.

02 september 2012 22:41

Van: Ome Demis Gefeliciteert en succes man!

02 september 2012 22:41

Van: defonk ahh vette shit man, congrats

03 september 2012 09:41

Van: Girls Club Gefeliciteerd en wie weet hoppen we in oktober ff langs! ;)

03 september 2012 09:53

Van: twann gefeliciteerd rotter! heel veel succes

03 september 2012 19:00

Van: madrotter dank:) alle bappers van harte welkom:)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen