HOHH vanavond TV538

Gepost door MrGhostman 

HOHH vanavond TV538

20 juli 2012 12:30

Van: MrGhostman De redactie van House Of Hip Hop is toe aan een zomer vakantie en om die reden is vrijdag juli een “Best of HOHH” uitzendingen te zien op TV538.

House Of Hip Hop heeft inmiddels 50 afleveringen gemaakt voor TV538 en die shows zullen worden samengevat in 9 bomvolle Best of HOHH shows. Zo kun je kijken naar de grappigste Tourstories, de meest interessante Tatts en de dopeste Interviews, de leukste Rappers Review en de meest special Specials. Ook eerdere Classics van de Week en SWOT-analyses komen voorbij.

In deze Best of HOHH vertellen I Am Aisha en Fotosynthese een tourstory. Daarnaast zenden we het interview met Shady Records rapper Yelawolf en Wu-Tang Clan DJ / Producer Mathematics nog een keer uit. Ook is de SWOT Analyse met Phatt opnieuw te bekijken. Laat Darryl zijn tatoeages zien en verteld DJ Turne wat zijn favo platen zijn.

Daarnaast komt nog de dopeste Classic van de Week van de eerste paar afleveringen ook nog voorbij. Een bomvolle show dus.

538Juize presenteert: House Of Hip Hop TV is zoals altijd te zien op vrijdagavond vanaf 19:00 uur en wordt op zondag om 19:00 uur herhaald via TV538 (UPC/Ziggo kanaal 538) of via www.TV538.nl
De presentatie is in handen van Mr Ghostman & Sluwe Voszz.

Kijk nu ook online mee via [www.TV538.nl] !

Na de Tv show is het weer tijd voor House of Hip Hop Radio op 538Juize. Sluwe Voszz & Mr. Ghostman brengen weer rauwe Hip-Hop, harde bangers en het verste nieuws uit de scene. Je hoort het vrijdagavond bij House Of Hip Hip Radio om 21:00 uur via www.538juize.nl

meer info [www.houseofhiphop.nl]
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: HOHH vanavond TV538

27 juli 2012 20:33

Van: Andrew Heb online gekeken en het viel mij niet tegen.
Eerste half uur was traag (slome/geen edits!), maar de tweede helft was door de interviews een stuk beter met die Dope Gravediggaz classic, Random Axe interview, Winne interview a la Holland Sport plus refereren aan lyrical content uit the golden era of Hip Hop.
Jullie zijn goed bezig en dit heeft dus zeker grote toekomst!

28 juli 2012 22:23

Van: MrGhostman tnks man! Ja dit was een Best Of met fragmenten van eerste seizoens helft!
De normale show ziet er wel meer als een geheel uit :)

29 juli 2012 09:37

Van: Andrew Vrijdag is een moeilijke dag voor mij, maar nu ik weet dat ik het online kan kijken zal ik HOHH zeker vaker proberen te checken!

29 juli 2012 11:17

Van: MrGhostman aight dope! Ja zondag om 19:00 word het herhaald en op [www.houseofhiphop.nl] kan je bij TV of op de mainpage meer items terug vinden :)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen