Goedemorgen alle muggen moeten dood BB

Gepost door cyrus 
Van: cyrus Al een paar dagen lang mad last van muggen thuis. Al meerdere platgeslagen en al een paar dagen 's nachts wakker gehouden door die tyfusbeesten. M'n dochter kwam vannacht ook maar bij ons liggen omdat er een mug in haar kamer zat.
Beetje brak dus en een lange dag voor de boeg. Vanavond verplicht naar het gala feest van m'n leerlingen en morgenochtend vroeg met die hele club naar Walibi...

Kende jullie deze al? Kwam hem weer tegen op de soundtrack van 'One Big Trip'...

Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: deprof mogge, bijna weekend. vanavond supernatural in 5 elementz, komt allen want het zou wel eens het laatste 5 elementz feestje kunnen zijn.
Van: cyrus Ik wil zo graag komen, maar moet dus werken...
Van: Stylus geradbraakt. maar van goede dingen, de badkamer gaat lekker

Van: Dante Damn Stylus dat ziet eruit alsof je nog een lange weg te gaan hebt... Ben net zelf verhuist maar hoefte gelukkig weinig te doen aan mijn appartement (nou ja relatief weinig dan.)
Van: Stylus komt wel goed hoor, de doorlooptijd is 2 weken (en dan werken ze niet full time), dit was het resultaat na dag 1
Van: Dante Oh, je laat het doen? Dat is wel beter!
Van: *Mxstr* wow... dat ziet er heftig uit ja hahaha.
Ik ben sjaggie, niet eens door t weer alswel door de klote administratie van Online waardoor ze al maanden teveel van mn rekening trekken. nu weer 100 terwijl ik nog 47,59 van ze tegoed had. Hoezo een rommelige administratie... shitzooi.
Van: Swasko @Cyrus: oorstopjes ftw tegen die klotemuggen. Van die wassen van bv. Quies en je slaapt door alles heen
Van: *Mxstr* en als ze je prikken dan?
Van: Engel @deprof
En Imani van the Pharcyde die toch heeft meegeholpen aan een top5 album voor mij!
Al moet ik toegeven dat ik echt niet weet welke stukken hij allemaal heeft gedaan.
Van: deprof klopt!
Van: deprof jij bent daar ook begrijp ik?
Van: Engel Ja zeker! Tot vanavond, gezellig
Van: Dr Molekuul word Cyrus !!! ben echt een zombie vandaag door die muggen.. lag net lekker een uurtje te pitten toen er een mn voet te grazen nam.. sliep uitiendeijk pas tegen 3en door die krengen..

( en wat erotische recreatie omdat ik toch al wakker was, dat dan weer wel )
Van: Dante Geen muggen op de 31ste. Tenminste... Nog niet...
Van: deprof jullie zeuren man, mijn slaapkamer is zo hood muggen steken hier met stiletto's en shit
Van: chillfolife wat nog wel eens wil helpen is de ramen van je slaapkamer dichthouden
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen