top 3 acteurs

Gepost door iaintnojoke 

top 3 acteurs

15 april 2012 14:02

Van: iaintnojoke nr1: Al Pacino
nr2: Christopher Walken
nr3: Robert De Nero
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: top 3 acteurs

15 april 2012 14:15

Van: Stylus Niro

15 april 2012 15:30

Van: Martina Bianca the rza, the gza, the ol' dirty bastard

15 april 2012 15:50

Van: iaintnojoke rza is geneens zo slecht. w8 nog steeds op zn shaolin film waar ik ooit lang geleden een hele zieke teaser van had gezien met die gast van fist of the white lotus

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15 april 2012 15:50 door iaintnojoke.

15 april 2012 16:15

Van: SubZero 2pac staat op 4 neem ik aan?

15 april 2012 16:20

Van: iaintnojoke 2pac is zeker geen slechte acteur. tering jantje. weet niet of hij op 4 staat vind chris tucker ook bijzonder goed. denk dat ik hem de beste jonge zwarte acteur vindt.

15 april 2012 17:15

Van: pRinZ tHAi-M& Mark Hamilton!

15 april 2012 18:07

Van: hiphop Rene van 't Hof!

15 april 2012 18:24

Van: chillfolife Snoop Dogg

15 april 2012 20:01

Van: iaintnojoke Leonardo dicaprios haar mog dan dope zitten in de departed maar he aint got shit on matt damon. Gast komt nooit over zn babyface heen.

15 april 2012 20:42

Van: Dante

15 april 2012 23:58

Van: Storm 1. Al Pacino
2. Jack Nicholson
3. de Niro

De Niro is aan het dalen trouwens, Denzel en Leonardo komen er aan. De Niro heeft mij bij veel punten verspeeld door die Meet the fockers shit.

Eervolle vermeldingen: Sammie Jackson, Harvey Keitel, Benicio del Toro en Daniel Day Lewis...

16 april 2012 00:51

Van: iaintnojoke denzel zeker top acteur. vet betrouwbaar. als je hem digged. als je hem niets vindt is dat ook met al zijn filsm zo en omgekeerd

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16 april 2012 00:52 door iaintnojoke.

16 april 2012 00:59

Van: iaintnojoke ik vond de nero wel heel goed spelen in jackie brown. vette shit man. tering. shit is scary gewoon. zo van huhh?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16 april 2012 01:00 door iaintnojoke.

16 april 2012 01:05

Van: Dante Serieus antwoord.
All time favorites
1. Daniel Day Lewis
2. Philip Seymour Hofman
3. Bill Murray
4. Guy Pearce
5. Christian Bale

Huidige favorieten
1. Ryan Gosling
2. Woody Harrelson (gast wordt niet ouder hij wordt alleen maar beter.)
3. Jonah Hill (lach maar! Maar ik garandeer een oscar nominatie binnen de komende 3 jaar)

16 april 2012 01:18

Van: iaintnojoke bill murray ik weet niet hij is te speciaal om op te noemen ofzo geval apart is dat.

.... woody was weer goed in the hunger games. vette goede film trouwens als je die nog niet hebt gezien ga hem checken in de bios! zeer de moeite waard.

16 april 2012 12:00

Van: iaintnojoke wist je trouwens dat de vader van woody een serial killer is? wel props hoe die gast zo positief gebleven is.

16 april 2012 12:24

Van: David1 John Malkovich hoort er ook bij

16 april 2012 13:34

Van: iaintnojoke hahaha

16 april 2012 13:36

Van: iaintnojoke had iemand trouwens heel lang geleden dat interview gezien met de halve soprano cast bij de dwdd?
die Christopher dude was vet lijp. leek net of ie in character was.

16 april 2012 17:09

Van: SubZero Edward norton mag zeker een eervolle vermelding krijgen imo

16 april 2012 17:38

Van: Dante Ja maar ik heb Norton echt al eeuwen niet meer in een goede film gezien.
Net als De Niro trouwens, die man heeft echt een betere agent nodig!

16 april 2012 17:39

Van: Martina Bianca over rappers.. ik vond Common t wel aardig doen in zn rolletje in Street Kings.

Al Pacino en Robert de Niro hebben echt heel veel poep rollen gespeeld de afgelopen jaren om echt geloofwaardig te blijven in mijn optiek.

Anyway top 3tje dan maar

Jim Carrey (Eternal sunshine of the spotless mind o.a.)
Philip Seymour Hoffman
Daniel Day Lewis (al heeft ie niet heel veel films gedaan)

en als wildcard ga ik Joe Peshi zeggen.. die rol in JFK is een classic van jewelste

16 april 2012 17:58

Van: Martina Bianca Paul Giamatti

16 april 2012 21:09

Van: iaintnojoke Jim carey? Dont get me wrong cable guy dumb and dumber die ene dat die schizo is allemaal clssics haha daar niet van.. Maar het is een komiek. Een komiek is niet een acteur vind ik persoonlijk. Er zit een verschil in. Niet in waarde ofzo. Maar het is anders kwa invloed die je kan uitoefenen.

16 april 2012 21:14

Van: Storm Is echt een vrouwen top 3...Jim Carrey sjezus..

En Joe Pesci was top in Raging bull das een classic cot damnit..

Philip Seymour is wel ok natuurlijk, Norton, Seymour en Pepper in 25th hour..Das top..

16 april 2012 21:18

Van: Storm En nog een bigup van Nitti voor John Turturro....Die is vet..

16 april 2012 21:34

Van: iaintnojoke Robert downey jr is ook vet. Wist jullie trouwens dat kevin spacey als stand up is begonnen? En ryan gosling is zeker top vd nieuwe lichting.

16 april 2012 21:36

Van: iaintnojoke Dante he je trouwens harsh times gezien van christian bale?

16 april 2012 21:41

Van: iaintnojoke Wie heeft eigenlijk ooit gezegd dat politiek de showbizz is voor lelijke mensen? Klopt wel vind ik. Daarom ook wel goed ergens dat tom cruse scientolgy is gegaan en niet mel.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16 april 2012 21:42 door iaintnojoke.

17 april 2012 08:05

Van: FTM ben nooit zo onder de indruk van Christian Bale's acteerwerk
dingen als jezelf uithongeren voor n rol verdient respect, maar maakt je niet meteen een groot acteur imo

17 april 2012 08:13

Van: FTM vergeet Sean Penn niet!

17 april 2012 09:06

Van: FTM Bryan Cranston!!

17 april 2012 09:30

Van: Martina Bianca vrouwen of geen vrouwen ik vind Jim Carey echt fucking dope. yes hij is een komiek.. maar ook gewoon echt een goeie acteur. Man on the moon etc.. Ik vind het knap hoe je als 'komiek' geloofwaardig kunt blijven in andere rollen en tegelijkertijd een soort eigen stijl blijft hanteren. Ik kan weinig acteurs noemen die dat kunnen.
Al Pacino lukt dat zeker wel.. paar goeie romantische rollen door de jaren heen. Maar De Niro heeft dat weer minder.
Maargoed Al Pacino voor de 100e keer noemen heeft natuurlijk niemand iets aan haha

Daniel day Lewis en Phillip Seymour Hoffman zijn trouwens gewoon fucking goed.. weet niet of je wel eens hebt opgelet???

Paul Giamatti in Barney's version is een master performance imo.. waar hij langzaam seniel gaat. heel dope

Joe Pesci inderdaad ook crazy in Raging Bull

en FTM come ooonnn man, the Fighter gezien??? MASTER performance hoor

17 april 2012 09:47

Van: Swasko Behoorlijk triviale lijstjes eigenlijk.... Had toch meer 'kijk-eens-hoe-cool-ik-ben-om-deze-arthouse-dude-te-vermelden' acteurs verwacht.

17 april 2012 09:58

Van: FTM nee Fighter niet gezien inderdaad

17 april 2012 10:22

Van: Dante Carey is op zijn tijd een genie. Truman Show, Man On The Moon, Eternal Sunshine... Dat kunnen er maar weinig.

Giamatti in Sideways is misschien wel de beste rol die ik ooit gezien heb, samen met Daniel Day Lewis in There Will Be Blood...

17 april 2012 11:03

Van: Docka Ik wou net zeggen ja... Day Lewis is echt zo briljant in There Will Be Blood en Man On The Moon is daarnaast een van mijn all-time favorites. Carrey valt niet te onderschatten! Edward Norton/Kevin Spacey waren echt de nieuwe topacteurs van hun generatie, maar zijn aardig in de vergetelheid geraakt. Johnny Depp vind ik ook wel een heel goede.

17 april 2012 11:50

Van: iaintnojoke hey no homo dit maar lelijke acteurs i dunnoo. jim carey, jack nickelson allemaal lelijk als de nacht. vind het het toch een vereiste dat een goede acteur er vet goed uit ziet.

17 april 2012 14:54

Van: Andrew iaintnojoke Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jim carey? Dont get me wrong cable guy dumb and
> dumber die ene dat die schizo is allemaal clssics
> haha daar niet van.. Maar het is een komiek. Een
> komiek is niet een acteur vind ik persoonlijk. Er
> zit een verschil in. Niet in waarde ofzo. Maar het
> is anders kwa invloed die je kan uitoefenen.

Hier sla je toch wel even de plank flink mis joke want komedie is juist erg moeilijk door de timing.
Een vak apart en daarom is iemand als Robert De Niro (en velen met hem) zich op een gegeven moment gaan toeleggen op komische rollen, want hij wilde dat ook graag onder de knie krijgen.

iaintnojoke Schreef:
>hey no homo dit maar lelijke acteurs i dunnoo. jim carey, jack nickelson allemaal lelijk als de nacht. vind het het >toch een vereiste dat een goede acteur er vet goed uit ziet.

Dat is hetzelfde als zeggen dat het toch een vereiste is dat een goede Hip Hop artiest er vet goed uit ziet.
Dan zie je het acteren op zich eigenlijk dus niet als een vorm van kunst.
Bovendien vind ik het dan ook erg raar dat Al Pacino in jouw top 3 nog een plaatsje krijgt want die moet het vooral van zijn acteerprestaties hebben en staat over het algemeen toch niet echt bekend als moeders mooiste.

Maar goed je top 3 is wel erg goed en komt redelijk overeen met die van mij, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat een top 10 meer op zijn plaats zou zijn.

Mijn top 3 (mag in elke willekeurige volgorde gezet woorden):
Marlon Brando (A Dry White Season, Apocalypse Now, The Score, The Wild One, The Godfather, A Streetcar Named Desire, Don Juan DeMarco, Last Tango In Paris, On The Waterfront, Viva Zapata!)

Robert de Niro (Mean Streets, Taxi Driver, Raging Bull, Goodfellas, Cape Fear, Awakenings, Analyze This, The Godfather, The Score)

Al Pacino (Serpico, Dog Day Afternoon, Bobby Deerfield, Scent Of A Woman, Sea Of Love, Frankie and Johnny, The Insider, Scarface, Carlito's Way, Any Given Sunday, Donnie Brasco, Heat, Insomnia, Glengarry Glenn Ross, S1m0ne, The Recruit, The Devil's Advocate, The Godfather)

Verder vind ik eigenlijk dat de volgende acteurs ook allemaal noemenswaardig zijn:

Jack Nicholsen (As Good As It Gets, A Few Good Men, Anger Management, Prizzi's Honour, One Flew Over The Cuckoo's Nest, The Shining, Easy Rider, The Postman Always Rings Twice, Heartburn, The Departed, Mars Attacks!, Bood And Wine, Terms Of Endearment, Chinatown)

Dennis Hopper (Apocalypse Now, Easy Rider, Land Of The Dead, Giant, Rebel Without A Cause)

Clint Eastwood (The Unforgiven, Million Dollar Baby, The Dead Pool, Bronco Billy, Any Which Way You Can, Any Which Way But Loose, A Perfect World, The Gauntlet, The Rookie, Escape From Alcatraz, Play Misty For Me, High Plains Drifter, Dirty Harry)

John Lithgow (Raising Cain, Ricochet, Cliffhanger, Obsession, Rich Kids, Footloose, Mesmerized, Terms Of Endearment, The World According To Garp, Love Cheat And Steal, Orange County)

Brian Dennehy (Murder In The Heartland, The Belly Of An Architect, Coccoon, Best Seller, F/X, First Blood, Tommy Boy)

Harrison Ford (Witness, What Lies Beneath, The Fugitive, The Patriot, Clear And Present Danger, Working Girl, American Graffiti, Apocalypse Now, Star Wars, Indiana Jones, The Devil's Own)

Nicolas Cage (Adaption, Rumble Fish, Raising Arizona, Leaving Las Vegas, Wild At Heart, Face/Off, City Of Angels, Peggy Sue Got Married, It Could Happen To You, Snake Eyes, 8mm)

Kevin Spacey (The Usual Suspects, American Beauty, Pay It Forward, L.A. Confidential, The Ref, Glengarry Genn Ross, The Life Of David Gale, Heartburn, Se7en)

Jim Carey (The Majestic, Man On The Moon, The Truman Show, The Mask, Ace Ventura, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, How The Grinch Stole Christmas, Liar Liar, The Mask, Yes Man)

Johnny Depp (Nick Of Time, Sleepy Hollow, Cry Baby, Donnie Brasco, What's Eating Gilbert Grape, Don Juan DeMarco, Chocolat, Fear And Loathing In Las Vegas, Nightmare On Elm Street)

Benicio Del Toro (The Usual Suspects, Traffic, Basquiat, 21 Grams, Excess Baggage, Fear And Loathing In Las Vegas)

John Leguizamo (The Pest, Carlito's Way, Cronicas, Ice Age, Land Of The Dead)

Edward Norton (American History X, Primal Fear, The People Vs. Larry Flint, Everyone Says I Love You, Keeping The Faith, Rounders, Fight Club, The Italian Job, The Score,25th Hour)

Brad Renfro (Apt Pupil, Bully, The Client, Tart, Ghost World, Sleepers, Skipped Parts)

En er zijn nog wel meer goede acteurs die ik hier zou kunnen noemen natuurlijk, maar dit is het eerste wat in mij opkomt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 14:55 door Andrew.

17 april 2012 15:14

Van: iaintnojoke al pacino is niet lelijk man. marlon brando is fuckin pretty boy.

de grote hiphopsterren zien er ook goed uit no homo. eminem, 2pac

komedie is een ander vak dan acteren. ik kijk anders tegen komische acteurs aan dan bijv een marlo brando. beetje jackie chan/bruce lee verhaal.

we hebben het nu over de full package he. de nieuwe lichting ook ryan gossling is nu de man. niet katt williams ofzo.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 15:14 door iaintnojoke.

17 april 2012 16:54

Van: Docka Eminem is toch wel de meest doorsnee skinny white boy die je kan bedenken. Zei hij zelf natuurlijk ook al "There's a million out there who look just like me".

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 16:54 door Docka.

17 april 2012 17:13

Van: iaintnojoke . ik vind hem er niet doorsnee uitzien. natuurlijk represent ie de average joe als maar weinig kunnen. maar hij had zn uiterlijk echt wel mee. niet omdat hij blank was maar vooral omdat hij er goed uitzag.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 17:14 door iaintnojoke.

17 april 2012 18:54

Van: Andrew iaintnojoke Schreef:
> al pacino is niet lelijk man. marlon brando is
> fuckin pretty boy.
>
> de grote hiphopsterren zien er ook goed uit no
> homo. eminem, 2pac
>
> komedie is een ander vak dan acteren. ik kijk
> anders tegen komische acteurs aan dan bijv een
> marlo brando. beetje jackie chan/bruce lee
> verhaal.
>
> we hebben het nu over de full package he. de
> nieuwe lichting ook ryan gossling is nu de man.
> niet katt williams ofzo.

Dus bedoel je hiermee te zeggen dat Jackie Chan geen acteur is???
Ik hoop het niet want hij heeft wel degelijk serieuse rollen gespeeld en ook op het pure martial arts vlak en komedie gebeuren is hij echt wel een acteur te noemen.
Wanneer je het trouwens hebt over de top 3 acteurs dan ga ik er vanuit dat het puur om hun acteerprestaties gaat.
Als je dan ook uiterlijk gaat meerekenen dan zou Tupac (die voor de meisjes een echte mooiboi was) dus een betere acteur zijn dan Nicolas Cage of Al Pacino.
Lijkt mij dus niet he!
En Eminem zie ik toch echt meer als het lelijke kleine broertje van Billy Idol. XD
Al Pacino en Marlon Brando zijn vooral bekend geworden door hun mooie acteerprestaties, niet door hun mooie uiterlijk.
Dat zou ook helemaal niets uit moeten maken, want je bent een goede acteur of je bent het niet.
Een mooi uiterlijk kan je dan echt niet meer redden.
Die Ryan Gossling heb ik denk ik weleens mee gepraat of zo een paar jaar geleden, maar ik kan mij niet herinneren ooit een film van hem te hebben gezien.

17 april 2012 19:04

Van: iaintnojoke jackie chan is wel een acteur maar of ie echt serieus wordt genomen en de invloed had zoals bruce lee dat had denk het niet. ik vind 2pac persoonlijk een betere acteur dan nickolace cage. heb je hem in gridlockd gezien en juice? vet goed. iedereen vond hem goed spelen ook mensen die totaal niets van hiphop af wisten.

marlon brando was echt pretty boy.

17 april 2012 19:07

Van: iaintnojoke speakin of jackie chan dit is wel een klassieke scene heel dope

17 april 2012 19:55

Van: iaintnojoke en Ryan Gossling is het meest interessante nu uit hollywood hij heeft het stokje van clooney overgenomen.

17 april 2012 20:01

Van: iaintnojoke check de openings act van drive met ryan gosling.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 20:02 door iaintnojoke.

17 april 2012 21:19

Van: Andrew Police Story van Jackie Chan is een classic met al die stunts, maar als het om puur acteer en film prestaties gaat denk ik dat Black Dragon a.k.a. Miracles daar nog wel een stuk overheen gaat net als Crime Story, Project A2 of misschien zelfs The Young Master uit 1978.
The Legend Of Drunken Master is ook een echt hele goede film trouwens en als je voor de stunts en actie scenes gaat dan zijn Supercop en Armour Of God 1-2-3 de films om te zien.
Ben je meer Amerikaans ingesteld of ga je met kleinere kids kijken dan zijn Shanghai Noon en Shanghai Knights aanraders net als Rush Hour, The Accidental Spy, The Tuxedo en Karate Kid.
Jackie Chan en Bruce Lee met elkaar vergelijken is zinloos omdat het hier echt om 2 totaal verschillende soorten acteurs gaat.
Bruce Lee hield van martial arts en wijdde daar zijn leven aan, iets wat duidelijk af te zien is aan zijn films en de kracht die hij uitstraalt.
Jackie Chan is echt zelf een heel groot filmliefhebber die de geschiedenis en de klassiekers kent plus heel goed op de hoogte is van alle facetten van het filmmaken.
En hoewel hij hoofdzakelijk films martial arts voor publiek wat van spectaculaire stunts houdt maakt, is die kennis en liefde voor de film die hij heeft in bepaalde films heel goed terug te zien.

P.S. joke: Ja dat is Ryan en misschien dat ik die film ook opgestuurd heb gekregen maar alles ligt nu in dozen.
Juice was trouwens een flut film met een aardige Tupac.
Gridlock'd was beter, maar om dan meteen te zeggen dat Tupac een betere acteur is dan Nicolas Cage is natuurlijk wel heel erg overdreven.
Kijk eens naar Nicolas Cage zijn cv en zet die naast die enkele redelijke film van Tupac en dan snap jij ook wel dat Tupac nog niet eens de schoenveters mag strikken van Nicolas Cage.
Tupac had beslist acteertalent maar had ook nog een hele lange weg te gaan.
Een weg die Nicolas Cage voor een groot deel al had afgelegd.
Sidney Poitier, Laurence Fishburne en Samuel L. Jackson (de huidige box office champ boven Tom Hanks!) mis ik trouwens hier nog wel.
Net als Gary Oldman, Robert Duvall, James Caan, John Turturro, Steve Buscemi, Anthony Hopkins, Ian McKellen, Michael Caine, Richard Reyfuss, William H. Macey, Jean Reno en Woody Allen, maar dat is volgens jou natuurlijk acteur omdat hij hij niet mooi is. :p

17 april 2012 21:25

Van: iaintnojoke Andrew Schreef:

> Jackie Chan en Bruce Lee met elkaar vergelijken is
> zinloos omdat het hier echt om 2 totaal
> verschillende soorten acteurs gaat.

dat zeg ik. ik ben van mening dat het fundamentele verschil is dat jacky meer comedisch is en bruce er erg goed uitziet en meer invloed uit kan oefenen. een comisch acteur is niet echt een acteur.

> Kijk eens naar Nicolas Cage zijn cv en zet die
> naast die enkele redelijke film van Tupac en dan
> snap jij ook wel dat Tupac nog niet eens de
> schoenveters mag strikken van Nicolas Cage.

ja tupac heeft 4 films gemaakt.

maar zet de films van jackie naast de films van bruce wie wint er dan?

>Woody Allen, maar dat is
> volgens jou natuurlijk acteur omdat hij hij niet
> mooi is. :p

ik respecteer woody voor zijn intellectuele eigenschappen en zijn schrijf talent. gast is de man daarin. niet zijn acteer talent.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17 april 2012 21:25 door iaintnojoke.

17 april 2012 21:25

Van: Andrew *Sidney Poitier, Laurence Fishburne en Samuel L. Jackson (de huidige box office champ boven Tom Hanks!) mis ik trouwens hier nog wel.
Net als Gary Oldman, Robert Duvall, James Caan, John Turturro, Steve Buscemi, Anthony Hopkins, Ian McKellen, Michael Caine, Richard Reyfuss, William H. Macey, Jean Reno en Woody Allen, maar dat is volgens jou natuurlijk geen acteur omdat hij hij niet mooi is. :p

17 april 2012 22:25

Van: iaintnojoke ik respecteer woody voor zijn intellectuele eigenschappen en zijn schrijf talent. gast is de man daarin. niet zijn acteer talent.

19 april 2012 12:43

Van: Docka Vind je Woody niet primitief dan?

19 april 2012 14:10

Van: iaintnojoke gast is een vette intellectueel.

de vraag is of hij negers en moslims etc primitief vindt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19 april 2012 14:10 door iaintnojoke.

19 april 2012 14:47

Van: iaintnojoke misschien denk je dat ik hem primitief zou vinden omdat hij joods nee man. veel van de grootste denkers ooit waren joods.

ik zeg niet dat iedereen die niet europees is een minderwaardigheidscomplex heeft. wat ik wel zeg is dat veel het wel hebben. woody heeft zich er al lang overheen gezet met o.a zijn humor daarom is hij OOK dope. wat ik wel zeg is dat bijv felix rottenberg die op zich wel grappig is toch nog steeds die die joodse jongen is. aboutaleb heeft zich er ook over heen gezet. theodor holman zeer zeker niet. want een motherfucking cocksucker is dat toch...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19 april 2012 14:48 door iaintnojoke.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen