Van: madrotter
tim dog in imperium ergens begin jaren 90, had op zich wel goeie show kunnen zijn maar iedereen springen en dan sloeg de plaat van de dj steeds over, bleven ze vragen of iedereen wilde stoppen met springen wat met die bangers van hem indertijd uiteraard onmogelijk was:)
afscheidsconcert van non phixion paar jaar geleden vond ik ook niet best, althans dat vond ik zelf, gasten deden de show op automatisch, zielloze zooi (maar misschien dat anderen daar anders over denken)
en die wacke bizar korte shows zoals house of pain ook ergens begin jaren 90, die in nightown niet veel langer dan een minuut of 20 op t podium stonden....
een van de meest sfeervolle concerten vond ik de cd presentatie van adison in de basement, nightown, helemaal uitverkocht, echt iedereen uit zijn/haar pan, allemaal artiesten die ik eigenlijk helemaal niet kon toen zoals gmb, winne en nog een zooitje, dr was volgens mij echt niemand die niet super blij was die avond, heb t allemaal staan filmen nog, avond daarna traden dan de dilated peoples op in diezelfde basement, althans zo stond t aan gekondigt, was flink duur ook, bijna lege zaal en bleek dat alleen die dj babu plaatjes kwam draaien en rakaa die heel af een toe een freestyletje er door heen gooide, vond ik ook wel behoorlijk wack.....
run dmc ooit gezien in nightown, geen idee waarom maar er waren hooguit 50 aanwezigen ofzo, samen met mn maatje dj okkie zitten bekijken, mooie was wel dat die gasten ondanks de leegte gewoon toch een best goed optreden neer zette....
akrobatik in t paard, hij deed zelf wel zn best maar leek wel of ze valium in t bier hadden gegooit ofzo, publiek wat totaal niet reageerde waardoor t ook behoorlijk sfeerloos bleef....