things to do in London when you're alive

Gepost door ProZak 
Van: ProZak Ga een lang weekend erheen, iemand nog aanraders wat te gaan zien?
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: DJ_Bite Ikzelf ben er al weer een tijd niet geweest maar ik vond de London Dungeon, The Tower en het British Museum (daar heb je eigenlijk 2 middagen voor nodig) altijd interessant. En de Trocadero is erg dope als je van computer games houdt.
Verder natuurlijk Camden Town en Soho (voor plaatjes)
De grote winkelstraten in het centrum zijn ook al leuk om te bezoeken.

Veel plezier!
Van: Dr Molekuul Hoop up met wat locals en laat ze je mee uit nemen ;D

Van: Anonieme bezoeker maak je eigen pad man, begrijp t nooit als ensen gaan vragen wat ze in een andere land moeten doen..
maar ja ieder ze ding..mijn mening veel leuker niks te weten of zo min mogelijk..wetende dat je nooit wat mist..nee..je mist niks..gewoon doen.
Van: ProZak Advies is altijd vrijblijvend, als iets me niks lijkt ga ik er echt niet heen hoor Said. Dingen per ongeluk vinden is nog altijd een stuk lastiger dan een beetje rondvragen...

Trocadero klinkt vast nice, thx Bite!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10 februari 2011 11:47 door ProZak.
Van: Anonieme bezoeker oh ok..well dan zeg ik check die eiffeltorending
Van: Dr Molekuul haha en london is geen amsterdam he? daar loop je in een uur per ongeluk langs alle hot spots.. dat red je in london met een taxi niet eens..

Van: blok Design Museum aan de Shad Thames. Zelfs museum haters diggen dit.
Van: Anonieme bezoeker Dr Molekuul schreef:
-------------------------------------------------------
> haha en london is geen amsterdam he? daar loop je
> in een uur per ongeluk langs alle hot spots.. dat
> red je in london met een taxi niet eens..
>
>

ja zo heb ik dat wel gedaan, en ik das juist wat ik zeg,, ik hoef de zogenaamde hot spots niet perse te bezoeken..
voor velen moet t zo zijn dat ze bepaalde spotss checken om dan te kunnen zeggen dat ze er zijn geweest, terwijl een onbekende rare plek juist je eigen echte herinnering kan zijn omdat er daar iets gebeurde of zo of zag..enzovoort.
Vandaar allemaal toeristen op een plek.juist ook dus in Amstrdam..freestyle

Van: ProZak Er is altijd meer keus dan het 1 of het ander...Ik bedoel ik hoef ook niet per se naar alle overbekende locaties om 2 uur in de rij te staan, een kiekje te schieten en door naar de volgende. Ik hou er wel van om geïnformeerde keuzes te maken.
Van: Anonieme bezoeker daarom oo ieder zn ding.

in ieder geval wens ik je wel veel plezier.

one
Van: OL-EightyFive ProZak, ga hierheen.

Elke zondag heb je in de wijk Shoreditch de Shoreditch Market. Die shit is te dope man.

Metro Liverpool High Street, lopen via Shoreditch High Street naar Bricklane (10 min.) op Bricklane ziet het er nog gaar uit, maar volg dan de crowd.

Er komen ook amper toeristen, je vind er records, dope kleding, lekker eten, relaxede sfeer, mooie kledingwinkels. Kool people.

Echtwaar man is een leuke ervaring, mensen dansen en zingen op straat, vette soul/funk/reggae; ALLES.

My two cents.

Have fun!

Van: Dr Molekuul oeh 85 die ga ik ook ff onthouden ! klinkt als soho vroeger !
Van: SnelleJelle Toeristen in Amsterdam eindigen toch ook vaak op het Rembrands of Leidseplein als ze niet weten waar ze heen moeten. Voor die echte leuke plekken moet je toch advies inwinnen want die staan vaak niet op de kaartjes.
Van: Anonieme bezoeker SnelleJelle schreef:
-------------------------------------------------------
> Toeristen in Amsterdam eindigen toch ook vaak op
> het Rembrands of Leidseplein als ze niet weten
> waar ze heen moeten. Voor die echte leuke plekken
> moet je toch advies inwinnen want die staan vaak
> niet op de kaartjes.

nee dat ligt dus aan de persoon..sommige die einiigen op een feestje bij iemand thuis die ze niet kennen, of zitten opeens op een bootfeestje..enzovoort.. daarom is divers..maar ligt aan de persoon.
Van: Dr Molekuul je loopt zonder ook maar iemand te spreken niet een bootfeestje op of zomaar een huis binnen said..

:D

maar goed we snappen wel wat je bedoeld hoor ;D

Van: Anonieme bezoeker huh? tuurlijk niet, ik bedoel juist dat je interact met mensen die daar wonen..laat maar de hele point is verkeerd overgekomen denk ik..
begrijp alleen niet hoe..want niet praten met mensen heb ik nergens gezegd..das juist de hele ding wat ik wel dope vind ipv van te voren aan andere toeristen te vragen wat je gezien moet hebben..(en nee dat heeft prozak niet gedaan)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10 februari 2011 15:26 door Said.
Van: Dr Molekuul haha misschien moeten we gewoon ff opgeven wie er tof is in london en weet hoe laat het is!

Van: Anonieme bezoeker farid en cindy..je kan ze nie missen!
Van: FTM @dr molekuul: big ben?
Van: FTM ...
Van: Dr Molekuul scherp ;D

Van: Docka Jazz Club Soho is echt dope, echt van die pimped out rode zetels en alles. Natural History Museum zeker ook de moeite waard en Camden voor het lekkere eten overal. Wat een stad jongens... ik wil weer terug!
Van: Dr Molekuul zijn er niet van die relaxte weekendretourtjes? Ik ging paar jaar geleden nog wel eens met easyjet heen en weer voor 100 euro ( retour ) op gegeven moment vlogen die tarieven omhoog echter..

heen en weertje Newcastle met die hovercraft vanuit amsterdam was ook geen geld en een dikke dikke aanrader! Toontown rox!
Van: michiel1103 Big Ben! Is een toren met een klok erop. Ga, is dope! Laat me weten hoe het was.
Van: ProZak Komt goed Said, m'n broer woont er momenteel (zit daar inmiddels ook ff lekker op de bank aso te doen). Ik ga denk ik wel die markt en Trocadero uitchecken, thx voor de aanraders mensen!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen