Voor de voetbalkenners (voetbaltopic)

Gepost door paperboy 

Voor de voetbalkenners (voetbaltopic)

11 augustus 2010 22:25

Van: paperboy Ger Lagendijk sterft in harnas

Almelo - Ger Lagendijk is woensdagavond plotseling komen te overlijden. De spelersmakelaar was gezond, maar bezweek tijdens een etentje met Heracles Almelo-voorzitter Jan Smit aan een hartstilstand. De belangenbehartiger is 68 jaar geworden.

Opvallend is dat Lagendijk woensdagmiddag nog aanwezig was bij gesprekken tussen Ramos da Silva beter bekend als Everton en de directie van Heracles Almelo. De speler, die in een interview zijn zaakwaarnemer nog bedankte voor z'n bemiddeling, tekende bij de Eredivisionist een nieuw contract dat hem tot de zomer van 2013 aan de club bindt. Lagendijk verdedigde, samen met Fernando C├ęsar, de belangen van de voorhoedespeler.

Lagendijk ging na de ondertekening van het contract dineren met Smit. Tijdens dat etentje werd de spelersmakelaar onwel. Hij was de zaakwaarnemer van onder meer Ronald en Erwin Koeman, Wilfred Bouma en Theo Lucius.

Lagendijk werd in 1990 benoemd tot directeur sportief bij Feyenoord. Na een jaar werd hij ontslagen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11 augustus 2010 22:27 door paperboy.
Reageer of citeer het bericht in je reactie
Van: Dr Molekuul Gecondoleerd enzo.. Wel int harnas gestorven I guess.. Grote naam we'll..

Beeing completely drunk right now:

Ik lees net dat zlatan weer voor zweden gespeekd heeft. Hij had er weer zon in ofzo maar was we'll meteen aanvoerder. Wtf met dat? Wordt engelaar straks de onze?
Van: Dr Molekuul Grr we'll is dus wel en minute is meestal gewoon minute maar mn berry blijft eigenwijs.
Had ik nou maar n i- ding genomen ;)
Van: Dr Molekuul Grr we'll is dus wel en minute is meestal gewoon mijn maar mn berry blijft eigenwijs.
Had ik nou maar n i- ding genomen ;)
Van: paperboy dat is best veel tekst in 3 minuten we'll... ;-D
Van: NOIZE we'll we'll we'll.. so your dr'unk eh?
Van: Dr Molekuul Haha ja dan neem ik niet meer de moeite om dat allemaal te corrigeren hoor
Van: Docka Net terug in Nederland, tragisch verhaal hoor. Kerel was toch wel zo ongeveer de godfather van de voetbalmakelaardij in Nederland.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen