iBood Hunt

Gepost door Timmert 

iBood Hunt

27 juli 2010 09:07

Van: Timmert Is weer gaande!

[www.ibood.com]
Reageer of citeer het bericht in je reactie

Re: iBood Hunt

27 juli 2010 10:12

Van: nox ik heb een led tv nodig. ik lachte tagere altijd uit voor deze crap, maar ik heb me maar even geregistreerd voor vandaag

27 juli 2010 10:33

Van: Timmert Er zit veel shit tussen dat ik zelf niet nodig hebt. Maar dat is logisch en maar goed ook.
Als je een specifiek iets nodig hebt is het maar hopen dat het langs komt.

LED TV's komen wel vaak voorbij, althans voorgaande keren wel! Echter moet je wel retesnel zijn.

27 juli 2010 10:44

Van: Makz Lang leve de consumptiemaatschappij

27 juli 2010 13:03

Van: Timmert boe-hoe

27 juli 2010 16:53

Van: NOIZE LANG CONSUMERE DE LEVENSMAATSCHAPPIJ

27 juli 2010 16:58

Van: thomas En nog wat gescoord? Ik ben niet zo'n online koopjesjager maar heb daar laatst wel n goeie koffiemachine voor cheap gescoord, ben er nog elke dag blij mee.

27 juli 2010 19:16

Van: nox nja de tiefes maar met die ibood, duurt me veel te lang met al die rotzooi.

27 juli 2010 20:34

Van: jack shizzle thomas, mag ik vragen welke - ben nl ook naar 1 op zoek
mad ghetto!! :-)

27 juli 2010 20:54

Van: thomas Die ik heb nu is een Siemens, zie [www.google.nl]

Was 80 euro met 50 euro retour van Nespresso dus heb maar 30 euro betaald voor een robuust ding.

Alleen is Nespresso wel een soort Mickey Mouse club waarbij je lid wordt en dan online die koffiepads bestelt, of in de rij gaat staan bij de Bijenkorf, maar schijnbaar verloopt volgend jaar het patent zodat die cups dan op meer plaatsen te vinden zullen zijn.
De cups zijn een enorme melkkoe voor de fabrikant (Nestle) dus die doen er alles aan om t exclusief en duur te houden (30 ct per pad momenteel) maar de smaak is wel goed.

27 juli 2010 21:21

Van: Dr Molekuul doe toch echte koffie !!

[www.illyeshop.com]

Nespresso is voor starbucks kids :D

28 juli 2010 07:58

Van: Stylus stelletje luie flikkers, zet gewoon koffie

28 juli 2010 08:52

Van: Timmert @thomas, anders loop je even door naar de PC, daar staat nooit een rij en kan je wachtend een kopje koffie drinken

28 juli 2010 09:12

Van: Makz Thomas. Jij bent toch die man die apple fans minacht omdat mensen dan met open ogen in de marketing machine trappen?

No offense, maar die Nestle cupkoffietoestand is van hetzelfde laken in een pak hoor.......

28 juli 2010 09:32

Van: Timmert Dat was ik Makz! Overigens minacht ik niet per se mensen die in marketing trappen, dat doen we namelijk allemaal en vaak is het niet zo zeer "intrappen" maar gewoon behoeften.

Apple= voor een groot deel schijn en schijnbehoefte. Applefans claimen niet voor marketing van Microsoft te vallen maar trappen zelf 10x harder in dat "anti-virus" geneuzel van Apple.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28 juli 2010 09:34 door Timmert.

28 juli 2010 09:38

Van: DJ_Bite Hier heb je vele van die sites op een rijtje:

[www.dailyoffers.nl]

28 juli 2010 09:48

Van: Makz Aah ja psies Timmert. Thomas, Timmert, what's in a name, excuus voor eerstgenoemde.

Maarreh we trappen er allemaal in en wat het is, is gewoon groepsgedrag. Ergens bij willen horen. Dat is wat de Apple mensen bindt. Lekker met z'n allen tegen iets aantrappen en je eigen voorkeur ophemelen. Voetbalsupporters zelfde laken in een pak.
Doen we allemaal, niemand uitgezonderd.

Hardrock fans, Hip Hop fans etc..... Lekker alternatief willen zijn, maar ondertussen wel binnen de groep allemaal dezelfde kleding -en gedragscodes hanteren.

Kortom: dus dat.

28 juli 2010 10:02

Van: Timmert True that. Maar Apple fanboys zijn een geval apart. Die hebben vaak ook nog de attitude om altijd gelijk te hebben.

Kijk voetbalsupporters hebben die arrogantie veel minder, hoewel Ajacieden wel iets meer hebben.

Maar uiteindelijk zijn we altijd deel van een groep, hoe hard je het ook wil ontkennen, daar heb je sowieso gelijk in.

28 juli 2010 12:03

Van: jack shizzle thanks thomas, vanwege die cups maffia shit wil ik eigenlijk geen nespresso of whatever

28 juli 2010 12:05

Van: Dr Molekuul perculators !!

of die bodum dingen die ik altijd pressariums noem..

maar dat schijnt een erg pijnlijke vergissing te kunnen zijn..

28 juli 2010 12:51

28 juli 2010 18:13

Van: thomas Makz schreef:
-------------------------------------------------------
> Thomas. Jij bent toch die man die apple fans
> minacht omdat mensen dan met open ogen in de
> marketing machine trappen?
>
> No offense, maar die Nestle cupkoffietoestand is
> van hetzelfde laken in een pak hoor.......

Ik heb een Apple laptop. In werking gezien bij mn collega en uiteindelijk besloten er zelf een te kopen, ook al was ik altijd kritisch over dat Mac kuddegedrag. Wel mn beste koop op werkgebied de afgelopen 2 jaar. Heb ook een Iphone gehad, de allereerste (ervaringen daarmee deden me ook besluiten om een macbook te kopen) maar die is natgeregend en overleden, nu aan de HTC!

Die Nespresso had ik eens geproefd en t was beter dan filterkoffie of een senseo die ik van iemand 2e hands kreeg. Soort Maffia-shit inderdaad ja, net als bijv. printercartridges maar dan nog wat erger... clubpasje, mensen die je bellen enzo, hehe! Als ik eens 300 euro over heb dan koop ik wel een keer een echte Italiaanse machine, tot die tijd voldoet dit wel.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen